Translate

30 Eylül 2013 Pazartesi

Rimmel London Cocktail Colour In A Flash OJE • 110 Baby Bellini

Blog yazımıza renkli başlayalım, haftamız renkli geçsin ;))

Herkese Merhaba

Bu h.sonu biraz oje temizliği yaptım. Bayağı kötü olmuş ojeleri attım. Sonra da yerlerine yenilerini aldım. Bu ojede yine bu haftasonu aldığım 7 ojeden biri. Hatta içinden en merak ettiğimdi. Hemen ilk fırsatta sürdüm. 






Fırça yapısı biraz kalın fakat ojeyi sürerken bana zorluk çıkartmadı ama neden bu kadar kalın bir fırça yapmışlar, manası ne anlayamadım. 



Tek katta çok silik duruyor. İkinci katta renk ve parlaklık daha güzel ortaya çıkıyor. Tırnaklarımda ise 3 kat var. Ben garanti olsun diye o kadar kalın sürdüm, yoksa 2. Kattada rengi gayet güzeldi.

Kuruması müthiş çabuk değil ama çabuk. 3 katı çok kısa bir sürede sürmeme rağmen 10dk içinde ellerimi kullanabilir hale geldim. Tabi ki oje kurutucusu kullanma meselesi ayrı. 

Rengi güzel fakat içine gömülmüş olan minik simler apayrı bir güzellik katıyor. Açıkçası çok çok hoşuma gitti. Sonradan tırnağa sürülen o koca simlerdense böyle ojenin içinde belli belirsiz parlaklıkta simler olması daha tatlı bence.



Kalıcılığı konsunda yorum yapmayacağım çünkü kişiden kişiye değişir. Herkesin ellerini kullanımı farklı çünkü. Tabi birde Top Coat kullanımıda işi değiştiryor. 

Alırken dikkat etmedim ama başka renkleride varsa onlarıda mutlaka alacağım. Alırken oje şişesinin içindeki görünümü çok çok hoşuma gitmişti, sürdüğümde de hayal kırıklığı yaratmadı. Gören alsın derim :) 

İyi haftalar diliyorum herkese .. 

2 yorum: