Translate

23 Eylül 2013 Pazartesi

Shwarzkopf BONACURE Hairtherapy Smooth & Shine Durulanmayan Saç BakımKürü

Herkese merhaba

Saç bakım ürünlerinden bahsedeyim birazda diyerek bu hafta bu ürünle başladım yazmaya...



Saçlarda dolgunluk seven biri olduğumu baştan belirteyim. Yani saçlarım dolgun olsun da isterse mat olsun isterse kazık gibi olsun farketmez :) O yüzden bu ürünü saçlarımı dizginlediği ve dolgunluk verdiği için sevdim ama olumsuz yönleride mevcut. 

Öncelikle yaptığı işlere bakalım:
  • Kontrol edilemeyen, parlaklığını kaybetmiş saçlar için yeni nesil saç terapisi!
  • Elektriklenen, uçuşan veya kıvırcık saçları kontrol etmeyi kolaylaştırır. 
  • Saçın iç yapısını derinlemesine onarır, yatıştırma sürecinde saçı korur.
  • Kontrol edilemeyen saçı sakinleştirir, saça yumuşaklık, ipeksi bir dokunuş ve parlaklık kazandırır.
  • Kurutma ve düzleştirme işleminin daha kolay ve çabuk olmasını sağlar.
  • Kontrolü çok zor olan saçları bile sakinleştirir, saçın tekrar kıvrılmasını uzun süreli olarak engeller ve parlaklık verir.
  • Saç hücresindeki yapıyı güçlendirerek saçın elastikiyetini yeniden kazandırır.
  • 24 saate varan yatıştırma performansı ve % 100 parlaklık sağlar.
  • Saça ipeksi bir yumuşaklık katar.
  • pH 4.5 - 5.0 dengesine sahiptir.










Vaad ettiklerini yerine getiriyor evet ama birkaç olumsuzluğu var. Şimdi gelelim benim gözlemlediğim olumsuz ve olumlu yönlerine;

-Saça parlaklık vermeye yönelik bir ürün ama benim saçlarımı masmat yaptı. 

-Banyodan sonra nemli saçıma uyguladığım ürün, saçlarımı asla yapıştırmadı yağlı bir görünüm bırakmadı ama saçımı ağırlaştırdı. Saçta varlığını belli eden bir ürün. Saçlarıma değdiğimde ellerim yapış yapış olabiliyordu. 

-Kepek yaptı. Resmen saç derimin tıkandığını hissediyordum. 

-Extra bir dökülme gözLemlemedim 

-Saçlarımı dolgun gösterdi ve uysallaştırdı. Bu ürün saçımdayken saçımı topladığımda toka izi bile olmuyordu. Yani saçlarımın şeklini korumada etkili oldu. Zaten ben evde fönü kendim çekerim saçlarım düzdür, bu yüzden kolay fönlenir fakat şekil almada ve aldığı şekli korumada inatçıdır. Ama bu ürün sayesinde saçlarımla çok cebelleşmedim. 


-Çok harika bir yumuşaklık veriyor. Saç kremi kullanmadan banyodan çıkılırsa ve üstüne bu ürünle saçlar taranırsa kesinlikle sorun olmaz. Kolay tarama ve yumuşaklık konusunda iş görüyor. Hatta öbür yıkamada bile saçlarımı şampuanladığımda saçımda sertleşme dolaşma olmadı. Ama etki uzun süreli değil.. 

-Kokusu çok güzel ve ağır değil ama yoğun ve kesinlikle saçta kalıcı. 

-Saçlarında Aşırı derecede yıpranma olanlar bu ürünü sever. Annemden de biliyorum kendiside kullandı, saçlarda ki tiftik tiftik görünümü azda olsa alıyor. Tedavi edici bir yanı yok sadece geçici çözüm. Yumuşaklık verdi, müthiş derecede dolaşan ve taranmayan saçlarını açtı ama unutup uzun süre kullanılmazsa saç gene eskisi gibi oluyor. 

-Minik bir tanesi saça yeterli hatta fazla kullanmamak daha iyi. 

-24saate varan yatıştırma performansı konusunda haklı. Saçıma sürüpte ertesi gün uyandığımda saçımda hiç bozulma olmuyor. Yani uyuyup uyandıktan sonra genelde saçlar azda olsa bozulur ya, bu ürün saçımda olduğu zaman diğer yıkamaya kadar hiç bozulma görmedim saçımda. 

-Bana göre herzaman kullanılması şart olmayan bir ürün. Mesela saçınızı yaptırdığınız zaman bu ürünü saça sürüp kuaföre gitmek daha mantıklı. Özel günler için saç yapımında kesinlikle işe yarayacak, yapılan saçın daha çabuk şekil almasını sağlayacak ve şeklini uzun süre saçta tutmaya yardımcı olacaktır. Ya da evde kendi saçına şekil verenler de böyle bir ürüne hayır diyemez. 

-Benim saçlarım düz ama kesinlikle kıvırcık ve dalgalı saçlarada memnun kalacağına eminim. Dediğim gibi saçları yatıştırıyor bu yüzden kıvırcıklığı olan saçlarıda dizginleyeceği kesin. 


Olumsuz yanı var ama ben buna rağmen 1 sene boyunca severek kullandım evet. İlk kullanımda bayağı olumsuz düşünmüştüm ama vaad ettiklerini kesinlikle yerine getirdiğini anladığımda olumsuz düşünmekten vazgeçip kendisini olduğu gibi kabul ettim  ve kullanmaya devam ettim :) Dibinde azcık kaldı ve ben gene annemin daha çok ihtiyacı olduğunu düşündüğüm için ona verdim. 

Fiyatı satış yerine, indirime göre değişiyor. 80-50 arası diyebilirim. Artık nereden ne fiyata bulduğunuza bağlı.

Sevgiler.. 










2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bazı olumsuzluğuna rağmen bende sevdim evet, tabi başka saçta belkide hiç olumsuzluk olmaz kimbilir :)

      Sil