Translate

6 Eylül 2013 Cuma

•Alışveriş•

Merhaba 
Yarı indirim,uygun fiyat derken yine alamadan duramadım :(

Görelim bakalım nelermiş



Sephora'dan alınanlar
Biten Hypnotic Poision parfümün yerine geldi.. 



Gratis'ten alınanlar
 
Maybelline rimel bilmem kaç tl üzeri alışverişti 9tl'ye düşüyormuş. Halam'da kendine ayak kremi, şampuan, şu bu alınca fiyat, indirimden yararlanacak şekilde oldu,bende aldım.. The Balm Instain allıkları bilmeyen? Bende eksik kalmadım. Tercihim Toile'den yana oldu. Genelde kahve tonları tercih ettiğim için allıkta, pembe allığım hiç yoktu. Oldu.  



 
 Rossmann'dan Gliss'in bu ikili şampuanı sadece 8tl. 2 gün önce alındı.Rossmann'lara uğrayın bir kurcalayın derim. 



 
 Saçlarıma mutlaka düzleştirici kullanan, makine ile kurutan biri olarak Gliss'in ısıya karşı spreyini aldım. İnternetten olumsuz yorumları okumama rağmen denemeden duramadım. Deodorantım bittiği bir sırada , Adidas duş jeli ve deodorantını 7 liraya satıyorlardı. 2-3 lira fazla verip hem duş jeli hemde deodorant aldım. En sonda ki pembe kapaklı ürün ise; Superdrug kuru şampuan,Watsons'tan. 



Paşabahçe'den aldığım kolonya. Gerçekten çok güzeller. Hep almak isteyipte vazgeçtiğim ürünlerden biriydi. Yine bugün halamla Paşanahçede turlarken küçük boyundan aldım. 


 
Pure Beauty'nin hem maske hemde nemlendirici olarak kullanılabilen ürünü. Denemek için alındı. Neutrogena anti ageing hand cream ise daha önce kullandığım bir üründü. Anti age tarafı beni ilgilendirmiyor ama bu kremin nemlendirmesini ve hemen emilimi sayesinde  yapış yapış his vermemesini sevdiğim için aldım. 




Cecile Sexy Curl Rimel,daha önce kullanıpta aşık olduğum bir ürün.. Aslında daha almayacaktım ama dayanamadım aldım. Yakında yazısını yazacağım. Gerçekten başarılı bir rimel benim gözümde.. 


Annemin verdiği Pure Beauty yüz serumu. 5 kere falan kullandım. Şimdilik iyi gibi.. 



Rival de Loop dudak kalemi... 




Şimdilik böyle. Çekiliş yapmayı düşünmüyorum ama belki aklıma eserse bir tane olabilir. Daha kararsızım. Burada olan ürünlerin çoğu henüz kullanılmadı. Belkide bir kaçı başka şeylerle size şutlanabilir ;)


Sevgiler ... 

6 yorum:

  1. güle güle kullanın serumu merak ettim yazısını bekliyor olacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler daha iyileri senin olsun.. Yazacağım burdakileri kullandıklarım oldukça mutlaka :)

      Sil
  2. serumun fiyatı nedir? bir de paket maske falan şeklindemi? son sorum yüz içinmi göz için mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serum Fiyat emin değilim, annem verdi çünkü. Sadece 20-25 tl arası diyebilirim. Maske dediğimde kağıt maske şeklinde değil bildiğimiz krem. Çok yoğun sürülünce yoğun nem veren bir maske oluyor, ,az sürülünce nemlendirme görevi yapıyor. Yüz için

      Sil
  3. Güle güle kullan süslücüm :)

    YanıtlaSil