Translate

11 Ekim 2013 Cuma

•Alışveriş•

 Herkese Merhaba :)



Bu alışveriş ile beraber 2013 yılını alışverişe kapatıyorum :) Aslında hepsi gerekli olan şeylerdi fazlasıyla alınmış birşey yok (duş jelleri hariç) ama indirimlerden faydalanmak istediğimde biraz daha fazla alabiliyorum.. Bu alınanlardan başka alışveriş yapmayacağım için bir an önce bir alışveriş yazısı hazırlamak istedim




Ve karşınızda alınanlar :)











Gratis'ten alınan ve seyahat boyunu da kullandığım Pierre F Maske. Bu maskeyi gerçekten çok beğendim ki memnun kalanıda çok. İçeriğinin temiz ve cruelty free olmasında ayrı bir güzel. Gratisin getirdiği başarılı ürünlerden. İndirim ile beraber tam boyuna geçiş yaptım. 

Giovanni Avacado & Olive Oil Saç maskesi Pınar'ın önerisiyle aldım. Giovanni marka Şampuan ve saç kremini almak niyetinde idim ama ne alacağımı bilmiyordum, gidince bakarım dedim. Pınar'ın bloğunda da okuyup birde üstünde tavsiyesini alınca düşünmeden seçtim ama ne yazık ki şampuanı gittiğim iki şubesinde de yoktu. Sürekli ısıya maruz bıraktığım saçlarımı kesinlikle böyle besleyici ürünlerle yumuşak tutmam gerekiyor. Kurursa çok sık kestirmek zorunda kalıyorum. Oysa ben şu ara saç uzatma derdindeyim. Artık  şampuanını bir ara alacağım. Giovanni cruelty free markalardan.

The Body Shop Rainforest Volume şampunı ise tamamen hacim veren şampuanlara düşkünlüğüm yüzünden aldım.




 Ojeler. Gözüme değişik gelen ve bende olmayan tercihler.










 Isana cruelty free olmasada içeriğinde paraben olmadığı için tercih ettim. Watsons'ta satılan Superdrug duş jelininde cruelty free olduğunu gördüm ve bir tanede ondan aldım. Daha önce göreseydim Isana'ları almazdım ama almış oldum.. 3'nünde içeriği diğer duş jellerine göre daha temiz ve fiyatlarıda çok uygun.







Sephora rujlar eskiyi götür yeniyi getir kampanyasından. Hiç değilse elimdeki 2 eski ruj değerlendi. Gratis indiriminden alınan The Balm'lar ve Maybelline Colour Tattoo far. Yalnız The Balm'ın göz makyaj temizleme ürününün içeriği hiç temiz değil. Ben almış bulundum ama görenler almasın derim. Mineral yağ ve daha başka hoş olmayan şeyler var. Yazsını yazarken belirteceğim.








Rival de Loop pudra fırçası, Pembe olan Essence allık fırçası ve kesik uçlu fırça. Kaş için ve farları eyeliner gibi sürmek için aldım, eksikti. 3üde güzel ve beni idare edecek ürünler.


Alışverişlerim bu kadar. Hepsinin yazısını yazacağım. Hatta yazdığım birkaç birşey var. Okumak isterseniz:

Sephora Ultra Vinliy Lip Pencil
Kalyon Ojeler
Sephora Ruj
ESSENCE Colour&Go•Sparkle and Sand Effect Oje
Rimmel London Cocktail Colour In A Flash OJE • 110 Baby Bellini


Sevgiler...

4 yorum:

  1. Isananın sütlü proteinli duş jeli benimde vazgeçilmezim. Ömrümde böyle güzel kokulu kaç duş kremine rastlarım bilmiyorum :) Tha balmın göz makyajı temizleyicisinin memnun olanı da çok hiç sevmeyeni de. Ben sevmeyenlerdenim. O tarz yağlı ürünlerin göz çevremde yağ bezesi yapmasından hep korkmuşumdur.

    YanıtlaSil
  2. Benimde aklıma gelmedi değil yağ bezesi olurmu olmazmı diye ama göz altlarımın kurumasına hiç tahammülüm yok, zaten kuruluktan çiZgiler oluştu bayağı artık daha fazla kurutmak istemediğimden birde bunu deneyim bakalım diyerekten aldım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben the balm ürünlerini 2 gratis mağazasında da bulamadım daha doğrusu ellerinde kalmamış. Çok güzel bir alışveriş yapmışsın hayırlı olsun :) Bana da beklerim :) http://makyajesyalarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, İndirim zamanı genelde ürünler çabuk tükendiği için kalmaması normal :) teşekkürler sevgiler ..

      Sil