Translate

27 Ekim 2013 Pazar

BLISTEX Medplus Dudak Nemlendiricisi

Soğuklar gelmişken bir dudak kremi yazısı paylaşmadan olmaz :)

Bende işe yaramamış olan bu dudak kremini seven çok fazla. Zaten almama sebebiyet veren de Medplus hakkında yazılan çok olumlu yazılar...



3 yıl öncesine kadar ben dudak kuruluğu, çatlaması ne bilmezdim. Ne kış ne yaz, hiç birşey olmazdı dudaklarıma ama bir sonbahar zamanında kuruluk, gerginlik, yara bere oluşur oldu. 

Neyse işte dudaklarıma sürümeye başladım bir şeyler. Ama yeterli gelmeyip iyice çatladı. Artık yara oluyordu. Konuşurken, gülerken rahat hareket edemiyordum. Peçeteye dudaklarımı değdirdiğimde hafif kan geliyordu. Oturdum sağlam bir araştırdım. Blistex'ten memnun kalanları çok okudum ama bir sürü tipi varken hangisini alacağımı bilemiyordum. Benim gibi yoğun çatlakları olanların Medplus'tan memnun kaldığını, mentollü içeriği sayesinde yara olan dudakları ferahlattığını okuyunca almaya karar verdim. 

Gittim ezcaneden aldım, başladım kullanmaya. Sürdüm, sürdüm, sürdüm. Sabah akşam sürdüm.

Yok hiç ama hiçbir etkisi olmadı. Ne dudaklarımı nemlendirdi ne de çatlakları ve çatlakların oluşturduğu yaraları iyileştirdi. Sadece çatlamayı ilerletmedi. Dudaklarımda ki çatlaklar olduğu gibi kaldı. Ne ileri ne geri. Ne süreceğimi şaşırdığım bir anda Nivea'nın klasik mavi teneke kavanoz kremini sürdüm bir gece yatarken. Böyle resmen boca ettim dudaklarıma. Yağlı bir krem ya, aaa sabaha dudaklarım resmen nemlenmiş, çatlaklar hafiflemişti. Bütün kış boyuncada o kremi kullanarak dudaklarımı sağlam tutabilmiştim.

Blistex'in bu Medplus'ı bende hiçbir işe yaramadı. Sürüldüğünde dudakları ferahlatıyor. Mentollü. Yakmadı, güzel bir ferahlık verdi ama o ferhalığı verse ne ...

İşte benim de Blistex deneyimim bu. Açıkçası ben dudak çatlakları için her dakika krem kullanmaktan hoşlanmıyorum. Bu kış dudaklarım en beter hale gelene kadar kendime dudak koruyucu ürün almayacağım. Arada elime sürdüğüm kremi dudaklarıma şöyle bir değdiririm tamam. Gerçekten benim kalemim bir iş değil bu her an dudaklarıma çıkarıp çıkarıp bir şeyler sürmek. Ama eğer dudak nemlendiricisi kullanmaya mecbur kalırsam Burt's Bees almaya karar verdim şimdiden.. 

Blistexin diğer çeşitleri belki de işe yarar. Bu aralar 3lü halde satılan tüp koruyucuları görüyorum ama elim gitmiyor almaya. Medplus ki işe yaramadıysa...



Maalesef ki Blistex Medplus'ı berbat bir ürün olarak hatırlayacağım :) ama işe yarayanı da çok. Zaten beni şaşırtan da bu oldu. Bende neden böyle bir etki yaptı bilemedim. Ama bu yazıyı okuyanlar vazgeçmesin, alsın bence yinede. Denemekten zarar gelmez. İşe yaramazsa evde yapılacak manikürden önce tırnaklara sürülür :) ben bu şekilde kullanıp değerlendirdim. Ya da dudaklarımda çatlak yokken sırf bakım adına kullandım ama asla tedavi edici, dudaklarımda ki çatlakları iyileştirici, nemlendirici etkisini de göremedim..



İyi Pazarlar ...

8 yorum:

  1. benim dudağıma da kolay kolay pek bir şey iyi gelmez aslında ama bu iyi gelmişti. tavsiyem bephanten'in en yağlı kremi (aynen bu şekilde eczacıya söylersen veriyorlar:) ). gece yatarken dudaklarına bol bol uygularsan sabah kalktığında bir peçeteyle dudaklarını sidiğinde bütün ölü deriler peçeteye geliyor, yumuşacık oluyor dudakların. dudaklarım çok çok kötüleştiğinde böyle yapıp yatıyorum, gün içinde pek bir şey kullanmsam da oluyor. nivea'yı denemedim ama bephanten'in daha yağlı yapısından dolayı daha iyi gelebileceğine inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için teşekkürler bu yöntemide deneyeceğim. Bizim evde her daim niveanın o kremi olduğu için o kışı hep onu kullanarak geçirmiştim. Aslında zeytinyağı da sürmek dudaklara iyi geliyor. Evet bu kışıda zeytinyağı+bephanten ile geçirmek iyi olabilir.

      Sil
  2. o 3'lüleri hiç alma bir işe yaramıyorlar. medplus'ı çok sevenlerdenim ben de şaşırdım beğenmemene. shea yağı tavsiye ederim o zaman o da epey etkili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkili olsaydı da keşke sevseydim :( shea yağı maşallah zaten dediğin gibi etkili bir madde ;)

      Sil
  3. benim bir sürü blistexim var içlerinden sadece işe yaramaz olarak gördüğüm o 3'lü paketlerde satılanlar. Onlardan almamalısın.Çok şaşırdım med plus'ın işe yaramadığına ilk defa böyle bir yorum okuyorum. Belki med plus classic bakım işine yarayabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok şaşrıdım işe yaramayınca :) açıkçası blr daha blistex alırmıyım ona bile şüpheli bakar oldum ...

      Sil
  4. :/bendede diğer rengi var gayet iyiyizz,hatta bitince gene alıcaktım bu sefer bunu almayı düşünüyordum :) Burts bee tedavi edici değil hamur gibi yapıyor ağırlık veriyor dudağa alırken çok iyi düşün :-)şahsen ben tekrar almıyacağım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ben en iyisi dudaklarım kötü olunca neutrogena alayım :))

      Sil