Translate

5 Ekim 2013 Cumartesi

CECILE "Sexy Curl" Rimel


Herkese Yeniden Merhaba :)


Yine bir rimel konusu.

Nerdeyse 2.5 yıldır kullanıyorum bu rimeli. Ve gerçekten sevdiğim bir rimel diyorum gönül rahatlığıyla..
Su gibi rimel tüketen ben ara ara uygun fiyatlı rimel almak istediğimde, özelliklede bu rimeli tercih ediyorum. Pek çok uygun fiyatlı rimel var şuan piyasada evet, ama her seferinde gidip bu rimeli alıyorum, diğerlerini almak içimden gelmiyor açıkçası. Hele o Essence'in rimelleri aman aman benden uzak dursun. 1 kere bir rimelini kullandım,2 ayda kurumuş göz altlarıma topak topak döküldü yani bir daha risk edipte alırsam...



-Ucu plastik.  En kısa kirpiklere ulaşabilme özelliği var. 

-Dolgunlaşma pek olmuyor kirpiklerde,tek tek ince ince uzatıyor. 

-Genelde ben bu rimeli 1,5 kat sürüyorum yani ilk bir sürüyorum, 1-2 dakika geçtikten sonra sadece bir kere daha değdiriyorum kirpiklerime ve bırakıyorum ona rağamen memnun eden bir görüntü çıkıyor.

-Azda olsa kirpikleri kıvırma özelliği var. Bir rimel bunu nasıl başarıyor bilmem ama sürerken kirpikler yukarıya doğru kıvrılmaya başlıyor, diğer rimellerle kirpiklerim düşebiliyor ama bu rimelde öyle bir görüntüye rastlamadım. Çok değil ama bu rimel sayesinde yukarı doğru bakan kirpiklerim oluyor :)

-Kirpikleri ağırlaştırmıyor. Topaklanma olayı olabilir ama topaklandıracak kadar sürmedim ama biraz fazla sürsem topaklanacak havasını yarattı. Zaten bu rimelde çok sürmeye ihtiyaç kalmıyor..





Açıkçası sürekli kullanacağım bir rimel bu. En çok sevdiğim tarafı en küçük kirpiklerime kadar ulaşıyor ve onları ayağıya dikmeyi başarıyor. Sürerken hiç uğraşmıyorum. Hemen şöyle bir iki sürüşte bile kirpikler ortaya çıkıyor. Biraz daha fazla uzunluk istediğimde ise bir iki kere daha sürmem yeterli. Yalnız dolgunluk değilde, tek tek ayırması ve uzatması çok iyi.





Kirpik yapımın yamuk yumuk olmasına rağmen bu rimel iyi bir iş çıkarttı bende...

Ceile'in bu seride başka rimelleride var hatta pembe,mavi dış renkleri değişikçe,isimleride ona göre değişiyor.  Dolgunlaştıran,kıvıran,uzatan vb.. Ben bir tek bunu kullandım diğerlerinide denemeyi düşünmüyorum. Özellikle bu "Sexy Curl" rimelden çok memnum

Sevgiler...

2 yorum:

  1. merhaba sizi instagramdan takip ediyordum burda görünce burdan da takibe aldım :) bana da beklerim http://ecegucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi etmişsin ;) güZel paylaşımlarda bulunmamız dileği ile :)

      Sil