Translate

20 Ekim 2013 Pazar

CLINIQUE 7 Day Scrub Cream Rinse-Off Formula • Hergün Kullanılabilen Arındırıcı Peeling

Merhaba arkadaşlar

Bugün size Clinique'in her gün kullanımına uygun olan peelingini yazıyorum. 


2,5-3 aydır kullanıyorum diyebilirim. Hergüne uygun olan bir peeling ama ben haftada 5 kez uyguluyorum. Diğer peeling yapmadığım günlerde (1 gün) ise maske yapmayı tercih ediyorum. 







Vaad ettikleri (www.clinique.com.tr adresinden aldığım bilgi) 
Pürüzlü, donuk yapıyı ve ölü deri hücrelerini cilt yüzeyinden arındırır. İnce çizgi görünümünü azaltır. Nemlendirici için cildi en temiz duruma getirir. Tüm cilt tipleri için uygundur. 



Gözlemlerime gelecek olursak:

Peelingin taneleri çok ufak yapıda. Evet hergün kullanıma uygun. Rahatsız etmeyen, çizmeyen taneleri sayesinde üst üste kullandığım süre boyunca hiç zararını görmedim. 

Uyguladıktan sonra sanki nemlendirici sürmüşüm gibi cildimi yumuşak bırakıyor. Yüz yıkama jelinin yarattığı gerginliği %100 alıyor. Yüzümü yıkadıktan sonra nemlendirici sürme gereği bile duymayabilirdim ama prensip haline getirdiğim için mutlaka sürüyorum. 

Durularken kolay durulanıyor hatta yüzünüze krem sürmüşsünüzde kremi duruluyormuşsunuz gibi bir hava yaratıyor. Cilde bıraktığı yumuşaklık durularken hissediliyor. 

Gözeneklerimi temizlemede ise %100 başarılı oldu diyemem. Yinede hafif siyah noktalar belli oluyor. Ama eskiye nazaran daha azlar kesinlikle. Tabi bu peeligle beraber kullandığım tonik, yüz yıkama jeli ekstaradan devamlı kullandığım Pierre F. maskeninde etkisi olabilir. 

Hadi gözenek ve siyah noktaya etki etmedi diyelim ama kesinlikle temiz bir görünüm veriyor cildime. Yüzümdeki o ölü toprağını :) atmayı başarıyor. Daha temiz daha aydınlık bir cilt çıkıyor ortaya

Bu bayram yanıma yüz temizleme suyu, nemlendirici ve göz kreminden başka birşey almamıştım. Ne maske ne peeling hiç birşey yapmadım. Ve 6 gün sonunda sadece bu peelingi uyguladığımda farkı hemen anladım. Yüz yıkama jeli, tonik kullansamda ve yeterince temizleselerde bu peelingin ayrı bir etkisi kesinlikle var. 

Kokusu hiç yok. 

Kızarıklık olmadı bende. Zaten o kadar hassas bir cildim de yok.

Çizgilere etkisini bilemiyorum ama en kötü ihtimalle cildi yumuşak bıraktığı için kuruluğa engel oluyor buda çizgilere etki ediyordur. Yoksa bunun dışında bir etki olacağını sanmıyorum. 

Sivilce artışı kesinlikle yaşamadım. 










Etkilerini beğendim ve gerçekten işe yarayan bir peeling olduğunu söyleyebilirim. Özellikle cilde verdiği yumuşaklık ve temizlenmiş görüntü gerçekten iyi. Ben gözle görülecek şekilde farkedebildim. E tabi peelingi 5-6 günlük bir süre kullanmayınca gene cilt biraz cansızlaşıyor. Sürekli kullandığımda ise cidden memnun kalıyorum. Yaptığım makyaj bile farkediyor. İşe yaramayan, görevini yapmayan bir ürün değil. Hayal kırıklığı yaratmadı. Siyah noktalara etkisini çok beklemiyorum açıkçası oluşumunu azaltsa yeter. Ki azaltmayı başarıyor. Cildime verdiği genel görünüm daha çok hoşuma gitti :) 

Bende etkileri bunlar olup ciltten cilde farkedecektir. Akne tadvisi olanların ve tedavi edilmemiş akneye sahip ciltlerin peelingten Uzak durması gerektiğini unutmayalım..

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Özelliklere bakıcak olursak bayağı güzelmiş,güle güle kullan .ne kadar fiyatı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) 70 küsür fiyata almıştım sitesindeki fiyatı da 79 tl ama ben 3-5 lira daha aza aldığımı hatırlıyorum :) neyse işte 70 küsür lira bişey :)

      Sil
    2. OOy beni aşar bu beca be ! :-) adını değiştirmişssin canım yeni farkettim ondan hemen cevap yazamadım bulamadım,makyajlı birileri diye kaldı aklımda hep :D

      Sil
    3. Makyaj sandığı idi :)) uyarıda yazmıştım gerçi ama gözden kaçabiliyor tabi. Neyse son isim bu böyle gider artık ..

      Sil