Translate

7 Ekim 2013 Pazartesi

ESSENCE Colour&Go•Sparkle and Sand Effect Oje

Herkese Merhaba,


Essence Colour & Go Sparkle Sanda Effect oje bu yazıma kadar, 2 kere kullandığım bir oje ama çok sevdiğim ojeler arasına girdi bile.




Açıkçası tırnaklardaki kumlu efekti ben sevdim. Daha önce hiç bu tarz bir oje kullanmamıştım. Hala daha ojelerde sadeliği tercih eden biri olarak, klasik düz renklerden başka birşey kullanmıyorum. Ama tırnaklarımda hareketlilik isteyeceksem en fazla bu ojeyi tercih edeceğimi söyleyebilirim.


Kum gibi kabartıların yanı sıra içinde parlaklıklar mevcut ve parlaklıklar da renkli. Yeşil-sarı-mavi-turuncu-mor renkler göze çarpıyor. Bu parlaklıklar sadece güneş ışığında ya da çok ışıklı bir ortamda kendini göstermiyor, her ortamda belliler.

Aşağıdaki resimlerde renkli simler tırnağımda pek belli olmadı, yakalamak için çok uğraştım ama beceremedim galiba. Yukardaki resimlerde oje şişesinin içinde daha belli oluyor. İşte tırnaklarda da aynen o şekilde efekt sağlıyor.






 Tek kat sürümde tatmin eden bir görüntü çıkabilir,kişinin isteğine bağlı tabi. Daha az kumlu bir görünüm oluşuyor ve tırnağın beyazlığı da belirgin kalıyor. Ojenin güzelliği 2.katta çıkıyor. 3.kat sürmeye gerek yok, gereksiz olcaktır. Resimlerdeki görüntü 2 kat sürülmüş hali.


Serinin diğer renklerine de BURADAN göz atmanızı öneririm. Bana göre en güzeli siyah olanı. Siyah renkte, tüm ayrıntılar daha belirgin ve güzel duruyor. Kırmızı renk ise, en kötüsü....





  
Temizlenmesine gelecek olursak; evet biraz zor. Normal ojeler gibi bir silişte hemen çıkmıyor. Ben hidrofil pamuğa biraz fazla aseton döktüm ve bir tırnağı temizlemeye başlamadan önce 15-20 saniye asetonlu pamuğu tırnağımın üstünde beklettim, sonra iyice ovalayarak temizledim. Tırnağı asetonlu pamuk + folyoya sararak bekletme işlemi de var ama o bana çok teferruatlı geldi, uğraşmadım. Dediğim gibi asetonlu pamuğu tırnak üstünde bekletip ovalamaya başlamakta aynı yöntem. İyice temizlemek max. 10 dakikamı aldı. 

Folyoya sararak temzileme yöntemi ise ŞU linkte mevcut. Herkes biliyordur ama ben yinede ekledim :)




 Beğendim bu ojeyi. Tırnaklarımda duruşu güzel. Karşınıza çıkarsa alın, deneyin :)

Sevgiler ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder