Translate

10 Ekim 2013 Perşembe

MAX FACTOR Colour Collections Ruj

Merhaba herkese :)

Genelde bana açık renk rujlar yakışmadığı için bu blogta çok fazla açık renkler görmeyeceğinizi söyleyeyim :) almıyorum değil alıyorum ama olmuyor yakışmıyor. Ten rengimlede çok alakalı değil, tipimden :)  hiç tereddüt etmem, siyah bile sürerim, o derece koyu renk seviyorum, sırıtmıyorda..

Bugünkü renk ise çok koyu değil, tene sıcaklık katacak rujlardan. Sert durmayan bir koyulukta. Max Factor Colour Collections serisinden. Bu seride 29 renk seçeneği var. Ben "755-Fire Fly" rengini tercih ettim. 

Ruj biraz fazla zamandır elimde heba olmuş görüntüsünü es geçin :)





Renk fire fly diye geçigor ama ben hiç ateş böceği görmedim :) Gören var mı? Ateş böceğinin ne renk olduğunu bilemiyorum ama ismi ile alakalı mı diye Google görsellerden baktım. Çok alaka yok gibi :) Daha çok vişne çürüğü mü desem, pembe-mor tarzda bir rengi var.

Her tene uyabilecek bir renk aslında beyaz-esmer-buğday. Yakışmayacak bir ten rengi yok gibi. 

Sürümü yumuşak. Kremsi yapıda. Nemlendirme özelliği yok. Kalıcılık iddası olmasına rağmen, dudaklarda kuruluk, gerginlik yapmıyor. Varlığını hissettirmiyor ama dudaklarımı çok çizgi çizgi gösteriyor. Normalde zaten o şekilde çizgi çizgi dudaklarım kuru olmadığı zamanlarda bile ama ruj o görüntüyü arttırıyor. Dudak üstündeki pürüzleri belli edebilecek cinsten.

Kalıcılığı fena değil. Öyle çok mükemmelde değil. Yemek yemeye zaten hiç bir ruj dayanmyor da öyle hemen uçan bir rujda değil.

Tek kat sürümde bile dudaklarımda ki bu rengini hemen veriyor. Pigmentli fakat üst üste sürünce ekstra pigment artışı olmuyor. Rengi belirgin ama doğal duruyor.

Max Factor'yn ürünlerini oldum olası severim ama ilk ve tek kullandığım rujudur bu. Daha çok ten ürünlerini alıyordum. Bu ruj ise "fena değil" diyebileceklerim arasında. Rengini sevmemiş olsam çoktan kullanmayı bırakabilirdim ama rengini seviyorum.. Olumlu ya da olumsuz yönlerin kişiden kişiye değişmeyeceğini unutmamakta fayda var :)

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Rengi çok hoşmuş çok beğendim bir indirim daha yakalarsam alırım lakin bu bayram indirimleri bitirdi beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet indirimler çok güzel ama bir o kadarda zorlayıcı olabiliyor bazen ..

      Sil