Translate

4 Ekim 2013 Cuma

Maybelline Volum' Express•Ultra Volume Rimel



Herkese merhaba :) 

Neredeyse 1 aydır her makyaj yaptığımda kullandığım bu rimeli anlatacağım. 

Gratis'te 30tl' ve üzeri alışverişte indirimli olarak satıldığı için hiç içimden gelmesede almıştım, Çünkü çabuk rimel tüketen biri olarak fazla rimel göz çıkarmaz diye düşündüm. Yoksa çıkarır mı !! 

Hızlı bir şekilde, ultra volume verdiğini iddaa ediyor ama açıkası hiçte öyle bir özelliği yok. Hiçbirşey vaad etmeyen rimelle aynı özelliği göstermekte. 










Fırça yapısı Plastik değil. Zaten ister kıl olsun ister plastik rimellerin bu özellikleri benim için farketmiyor.

Hassas gözler ve lens kullananlar için uygun imiş ama bunun içinde yorum yapamayacağım. Birşeylerden çabuk etkilenen gözlerim yok ve lenste kullanmıyorum.

Tek kat sürüşte hiçte tatmin etmeyen bir görüntü çıkıyor kirpiklerde. O yüzden birkaç kat daha geçmek zorunda kalıyorum AMA ben zaten her yapıda rimeli birkaç sürüyorum fakat bu rimel sür babam sür anca uzun kirpiklere ulaşabiliyorum

Hacim pek vermiyor.

Topaklanma ve yapışma olayı yok. Dökülmede yapmadı şimdiye kadar. 

Çok aşırı berbat değil ama vaad ettiğiyle alakası olmayan bir rimel. Üstünde "Ultra Volume" yazdığı için öyle bir performans bekliyorsunuz ama o performans yok.



3 Kat sürülmüş hali



 
Resimde de görüldüğü gibi kirpikler biraz dağınık görünümde. Zaten kirpiklerim asidir. Rimelsiz hali normal de, rimel sürmeye başlayınca kirpiklerimin biri Konya'ya biri Kars'a gider. O özellik benden kaynaklı ama hiç değilse diğer rimeller bu kadarda dağınık göstermiyordu. Bu rimel kirpiklerimin toparlanmasına pek yardım etmedi.


Bence, ekstra uzunluk, hacim vb. özellik için bu rimeli almaya gerek yok. Eminim diğer Maybelline rimeller bu rimele göre daha fazla iş çıkartacaktır. 


Sevgiler

4 yorum:

  1. Büyük hayal kırıklığı olmuş. Uyarın için teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) kirpikleri uzun olanlar az daha belirginlik isterse alsın kullansın ama kısa kirpiklere ekstra yararı yok :)

      Sil
  2. Böyle yazılar çok iyi oluyor maybelline'in rimellerine bakarken bunu es geçeceğim öyleyse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de... Maybelline'de çeşit çok :)

      Sil