Translate

16 Ekim 2013 Çarşamba

NIVEA Fresh Natural Sprey Deodorant

Herkese İyi bayramlar 


Bayram dolayısı ile çoğu kimsenin Ankara dışında olmasından dolayı bu bayramı boş boş geçirirken birazcık bloğumla ilgilenmek istedim :)



Bugün de Nivea'nın sprey şeklindeki deodorantından bahsedeceğim...

Aslında benim kullanım amacım ter kokusuna karşı. Banyodan sonra koltuk altlarıma 2-3 fıs sıkıyorum. Sıvı olarak gelen ürünün kuruması biraz geç ama sıktıktan sonra verdiği ferahlık güzel. Fakat gün boyu devam eden bir ferahlık yok. Ferahlık sadece sıkıldığında hissediliyor. 

Ter kokusunu kesinlikle önlüyor. Hatta ertesi gün bile hafif hafif kokusunu duyuyorum. Öyle buram buram bir koku yaymıyor tabi ki ama koltuk altımı kokladığımda kokusu geliyor. 

Roll-on kadar kullanım alanı sınırlı değil. İstenirse vücuda da sıkılabilir. Kullananın isteğine kalmış :) 

Kokusu Nivea'nın klasik kokusu.

Aslında bildiğimiz roll-on'larda ter kokusunu önlemede başarılı. Çok bir istisna çıkmazsa. Deodorantlar ise ter kokusunu önlemede aman aman başarılı değil bana göre. Hani bu ürünün artısı ne dersek, deodorantlara göre başarılı, roll-onlar kadar da koruma sağlıyor.  








İçindekiler ne derseniz buyurun :)



Ben beğendim. Ter kokusunu önlemede başarılı. Bundan önce kulladığım Lady Speed Stick'ten güzel. Onu kullanırken korumasının çok yetersiz olduğu belliydi. Hareketli zamanlarımda terlediğimde hafiften ter kokusu alıyordum ama bu Nivea'yı kullanırken hiç öyle bir durumla karşılaşmadım. Zaten 2 günde bir duş alan biriyim öyle çok terlemeye de maruz kalmıyorum ama Lady Speed Stick hafif terlemede bile yetersiz koruma sağlıyor. Bu ürünün koruması başarılı ama bir daha tercih edermiyim bilmiyorum. Benim için aman aman vazgeçilmez bir ürün de değil :) 

Sevgiler ..

1 yorum:

  1. cosmetica da bulabilirsem yarın alıp deneyeceğim listeme ekledim canım güzel yazı olmuş, dediğin gibi bende bir çok roll-on denedim ve hareketli anlarımda ter kokusu hissettim :( bu arada bana da bekliyorum yeni yeni başladım yazmaya :)

    YanıtlaSil