Translate

25 Ekim 2013 Cuma

SEPHORA Ruj • Intimidate

Merhaba :)

Sephora eskiyi getir yeniyi götür kampanyasından aldığım 2. rujum ile karşınızdayım










Ben dış tasarımını sevdim. Siyah, sade ve şık. Biraz da ince belli :)






Koyu renklerin insanı ben, gördüğüm en koyu rengi seçtim. Intimidate.




Koyu renkleri sürmesi malum zordur. Resimde de çok özenerek süremedim hatalar görürseniz affedin :)

Tamam koyu renk rujların sürümü zordur ama bu ruj bir garip. Ne kadar çok sürerseniz rengi o kadar siyaha yaklaşıyor. Sürüldüğü gibi rengini verenelerden değil. Sürdükçe koyulaşan rujlardan. Kimi ruj vardırki üst üste sürülsede rengi aynı kalabilir ama bu öyle değil.

Ben gece makajında da gündüz makyajında da bu rengi kullanbilirim. Sorun yok. Zaten hafif renk sürmek istesem daha açık bir renk tercih ederim...








Diyelim ki rengini daha hafif sürmek istedim. Sorunda zaten burda başlıyor. Dalgalı dalgalı, kimi taraf açık, kimi taraf koyu. Rengi eşitlemek zor. Eşitlemek isterken renk koyulaşıyor. Daha hafif bıraksam sanki yemek yemişimde dudağımda rujun artıkları kalmış gibi duryor. Çok çok iyi dağıtmak lazım. Resimde, ruju azcık sürüp, iki dudağımı birbirine sürterek dudaklarıma dağıttım.. Parmağımla dağıtıncada aynı sorun oluyor farketmiyor. Sadece biraz daha kolay dağılıyor.







 Dudak çizgilerimin içinde toplanıyor.. Çizgilerin içi daha koyu bir hale gelebiliyor. Benim dudak çizgilerimde çok ama hiç bir rujda  böyle bir sorun yaşamadım. Resime dikkatli bakarsanız görebilirsiniz. Özelliklede üst dudak sol kısımda ...


Sürümü kolay, sürdükten sonra çok az bir kuruluk hissediyorum. Kalıcılığı iyi. Birde paranoya yaratıyor insanda. ister fırçayla, ister direk tüpten, istersem parmağımla dağıtayım farketmez. Acaba ruj dağınık bir halde mi duruyor, bozulmuşmu diye sürekli kontrol etmekten kendimi alamayabiliyorum.

Bu ruju alıpta daha hafif renk vererek sürmeye çalışmak bu renge haksızlık olur aslında. Bu ruju koyu renk haliyle kullanmak çok daha iyi. Hani desemki rengi koyu o yüzden böyle oluyor ama alakası yok. Daha önce kullandığım bir çok koyu renk rujda hiç böyle garip bir durum yaşamadım. Açıkçası bir daha Sephor'dan gidipte bu seriden ruj almam. Başka renklerinde de aynı sorun olur mu bilmem ama bu renkte böyle.


Güzel renginin hatrına öyle ya da böyle kullanmaya devam edeceğim ama :)

 Sephora'dan aldığım diğer rujun yazısını okumak isterseniz * :) *

Kucak dolusu sevgiler...

3 yorum:

  1. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İ have no facebook account. İ am following you on gfc, bloglovin and twitter. Xoxo

      Sil
    2. Thanks..followed back :)

      Sil