Translate

2 Ekim 2013 Çarşamba

SEPHORA Ultra Vinly Lip Pencil

Herkese Merhaba

Sephora eskiyi getir yeniyi götür kampanyasından aldığım 2 rujdan biri ile karşınızdayım... 

Evde eski, atılacak olan 2-3 rujum vardı bende bu şekilde değerlendirdim onları. Hala 1-2 tane daha kaldı ama şimdilik 2 adet aldım. Kampanya bitene kadar tekrar alırmıyım bilmiyorum. Ürünler Cruelty Free değil ama bu kampanyayı da kaçırmak istemedim :)

Bu ruj ile beraber, Sephora Rouge Cream serisinden, kışa uygun bir renk olan "intimidate" tercihim oldu. Bu "kalemi" ise daha günlük, sportif zamanlarımda kullanmak için aldım. 








Belirginleştirilmiş kirpiklerle, hafif bir göz makyajı yaptıktan sonra, yanaklara tatlı bir pembelik verilirse, dudaklara uygulanacak bu renk, çok taze bir görünüm katacaktır yüze. 

Beyaz-buğday tene sahip kişilere yakışacaktır. Sarı saçlara sahip kişilere de gidecektir aynı zamanda. Kahverengi saç ve göz rengim var, tenimde çok beyaz değil. Katagoriye koyamadığım bir ten rengim var aslında. Sarı! Buğday diyelim biz ona :) yüzüme kattığı ifadeyi sevdim. Sıcak ve sevimli gösterdi. Ama Esmer tenlere çok yakışır bir renk olduğunu düşünmüyorum.. 

06 Strawberry Delish




Sürümü kolay ve yumuşak. Kremsi yapısı var. Dudağa nem verme durumu yok, verse bile çok azdır. 

Kalem yapısından dolayı bittikçe kalemtraş ile açılacağından uç kısmı sivri kalacak ve dudak kenarlarına taşırmadan uygulamakta mümkün olacak.

Rengi "magenta" yani pembe-kırmızı denebilir. Çingene pembesi kadar "cart" değil ama.

Birkaç kat sürüldüğünde bile doğallıktan uzaklaşmıyor. Dudaklara yapış yapış bir hissiyat vermemeside güzel. 

Parlaklık olarak kararında. Ne çok ıslak ne de mat. Yalnız ilk sürüldüğünde daha parlak duruken biraz zaman sonra rengi uçmasa da parlaklığı çok az gidiyor. Dediğim gibi zaten aşırı ıslak duruşuda yok. 

Kalıcılık iyi. Hemen uçup gitmiyor. Hani "hiçte birşey yiyip, içmedim hemen de rengi kayboldu" dedirtmez.  

İçinde herhangi bir sim barındırmıyor. 

Eğer ten rengine yakışan bir renk seçilirse gerçekten çok doğal duran bir kalem ruj. Dudaklarda ruj var havasından ziyade "bugün sende bir canlılık var" ürünü :) Tabi renginde katkısını unutmamak lazım. 

Sevdim ve aldığıma pişman olmadım. Kampanyadan yararlanmak isteyenler varsa tereddüt etmesin alsın derim :)

Sevgiler


4 yorum:

  1. çok tatlı bi rengi var çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arada kalmış renk gibi dursa da sevimli renklerden :)

      Sil
  2. Bir cesaret pembe sürücem bende birgün inş :D çook yakışmış !1 güle güle kullan canım:**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ... Pembe tonlarını sırayla dene seveceğin ve sana yakışan mutlaka çıkar :)

      Sil