Translate

8 Ekim 2013 Salı

THE BODY SHOP Pressed Face Powder


Merhabalar

Çok fazla sevmediğim bir makyaj grubu aslında, Pudra. Gerçekten kullanmayı sevmiyorum. Her zaman kullanmaya cesaret edemiyorum da diyebilirim. Yüzdeki hataları biraz ön plana çıkarabiliyor. Doğru kullanılmadığında cildi kuru gösterebiliyor. Doğru ürün seçilmezse çizgilere dolabiliyor, dahada belirginleştirebiliyor falan filan.. Ne bileyim oldum olası ısınamadım pudralara ama mutlaka makyaj ürünlerimin arasında bulundururum. Ten makyajımda sadece fondöten görünümünü sevdiğim için, arada sırada kullanmış olmak için kullanıyorum diyebilirim. 


Gelelim Body Shop'ın bu Kompakt pudrasına
yaklaşık 1 senedir,her makyajımda olmasada kullandığım bir ürün. Aslında uygun bir ürün tercih etmişim diyebilirim.Yapısı ince, örtücülükten ziyade fondöten sabitlemek ve parlamayı gidermek için kullanılması çok daha uygun olan bir ürün.

Glowy tarz makyajı seven insanım ama arada mat bir ten görmek istediğimde bu pudrayı çok ince bir tabaka halinde,  Mat durmayan bir fondötenimin üstüne sürüyorum.

Elmacık kemiklerime aydınlatıcı sürdüğüm zaman yine bu pudrayı ince tabaka halinde, aydınlatıcı sürdüğüm kısımlarda dahil tüm yüzüme sürüyorum. Aydınlatıcının parlaklığını daha doğal bir hale getiriyor, tamamen kapatmadan.

Yazın Sadece burun üstü ve anlımada kullandım herzaman olmasada.

Kapatıcılık yok. Eğer 5-6 kat üst üste geçilirse tabiki olur. Ama kapatmadan ziyade matlaştırma ve bitiriş pudrası olarak kullanıyorum ben. Gerçkten ince ve kapatıcılıktan uzak bir yapısı var. Ha belki bb krem sürüldükten sonra +1 kapatıcılık için tamam ama fondötenler zaten daha fazla kapatıcı ürünler olduğu için üstüne bu pudrayı çok az, hafif bir şekilde uygulamak daha doğru.

Tenime tek başına bu pudrayı uygulamadım, sevmem çünkü çıplak tene sadece pudra sürmeyi ama bu yazıyı hazırlamadan önce ufak bir uygulama yaptım. Sorunsuz ciltler için tamam, renk eşitsizlikleri falan hani kapatır ama sivilceleri hiç kapattığı yok.

Kalıcılık çok sıcak zamanlarda biraz düşük ama kışın daha iyi. Yazın en fazla 4 saat görevini yapabiliyor. Ama fazla sıcak olmadığı zamanlar performansı daha iyi. 

Aydınlatıcı üstüne bu pudrayı sürdüğümde aydınlatıcıyı tamamen yok etmiyor. Bu açıdan güzel. Aydınlatıcı olarak ben The Balm Mary Lou kullanıyorum. Belki aydınlatıcının da özelliğinden olabilir.

Pudrayı fazla kaçırdığım zamanlarda bile kuru görüntü vermemesi de güzel.Doğal duran bir ürün olduğunu söyleyebilirim.







Bu resimde iki parmağımıda pudraya çokça sürmeme rağmen çok az bir miktarda parmaklarıma geldi.




Benim için aman aman bir ürün değil. Pudrayı çok sevmeyen biri olarak Clinique'in pudralarına aşığım mesela ama Cruelty Free olmadıkları içinde bundan sonra almayacağım Clinique'ten. Body Shop 'ın hayvan deneyi yapmamasıda ayrı güzel bir tarafı. Body Shop'tan pudra alcak olsam bile tekrar bu pudrasını tercih etmem. Kötü olduğundan değil ama bağımlılık yapmadı, başka şeyler denemeye iten bir pudra oldu diyebilirim.


Sevgiler..




2 yorum:

  1. aksine, bende pudralara aşığım.içimden hiçbir makyaj yapmak gelmese bile bir pudra sürer çıkarım. ki bu çok nadir çünkü her zaman içimden makyaj yapmak geliyor :D cildim yağlı olduğu için sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha cildin yağlı ise mat durmasını istedipinden elinin pudralara gitmesi normal. Bende tam tersi mat görünüm sevmediğim için pudralara elim gitmez pek

      Sil