Translate

6 Kasım 2013 Çarşamba

BIODERMA Sensibio H2O • Cilt ve Makyaj Temizleyici Misel Solüsyon







Herkes yazdı biliyorum :)

Ama herkesin yorumu da farklı. Açıkçası makyajı iyi temizlemiyor diyenlere ben hayret ettim. Göz makyajını da iyi çıkartmıyor diyenleri okudum ama ben hiç böyle sorunlarla karşılaşmadım. 

En yoğun makyajımı bile fazla  pamuk harcattırmadan güzelce temizledi. Malum makyaj temizleme sütlerinin temizlemesi daha az çabuktur. Ben genelde temizleme sütleriyle makyaj temizlediysem ardından yüzümü yüz yıkama jeli ile yıkamam. Sütün cildimde kalmasını isterim. Krem falan sürmeden öylece bırakırım. Ama pamuk bembeyaz olana kadar da temizlerim. Bu yüzden temizleme sütleri ile makyaj temizlerken çok pamuk harcarken, Bioderma 3-4 pamukla tüm makyajımı kısa sürede güzelce temizlemeyi başardı. 

Göz makyajımı temizlemede hiç sorun olmadı. Suda çıkmayan rimeli elbette ki zor temizledi ama her göz makyaj temizleme ürünü zaten waterproof rimelleri zor temizler. Ama normal rimel, kalem, far varsa tertemiz yaptı. 

Göz çevremi biraz kuruttu, gerdi. 

Tonik olarak makyajsız cildimede uyguluyorum, güzel temizliyor. 

Makyaj Temizleme sütlerine göre pratik. Sütleri ben göz çevreme sürmekten çekinirim, yağ bezesi oluşturur mu bilemem. Tabi yakadabilirler de. Ama sadece Bioderma ile tüm makyajımı extradan başka bir temizleyiciye gerek kalmadan temizliyorum. Bu da pratik tarafı. 

Herhangi bir yan etki görmedim. Sivilce, kızarıklık, yakma olayları yaşamadım. 

Temizleme konusunda tereddüt yaşamadım. Bioderma ile makyajımı temizledikten sonra birde üstüne yüzümü yıkama gereği duymuyorum. 



Açıkçası pratik kullanımı açısından her evde bulunması gereken bir ürün. Temizleme sütlerinin pabucunu dama attırmadı çünkü temizleme ve nemlendirme bir arada değil. Sonrasında elbette nemlendirici sürüyorum ama temizleme sütlerini de daha bir ayrı seviyorum. Elimdeki tüm sussuz temizleyiclieri eritince tekrardan alabilceğim bir ürün. Normal fiyattandansa indirim zamanlarında almayı tercih edeceğim..


Sevgiler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder