Translate

4 Kasım 2013 Pazartesi

Essence - Kalyon Ojeler

Merhaba :)

Bir kaç ojeler ...





Essence Colour & Go English Rose
Essence'in bu ojesini renk olarak çok severek almıştım ama şişe içindeki görünen renkle sürüldükten sonraki renk farklılaşıyor..

Şişede pembemsi bir renkken sürülünce kahve tonlu bir pembe oluyor hatta yeri geliyor pembeden bayağı uzak bir renk olarak gözüküyor. Artık resimlerden ne olduğuna siz karar verin :) 

Kalıcılığı eh işte, hatta biraz çabuk bozulanlardan. Top coat kullanımını katmadan değerlendirdiğim için, dayanıklılığı pek iyi değil diyorum. Tek kat sürümde gayette güzel opak. 

Ben bu resmi instagramda paylaştığımda nereden aklımda kaldıysa hiç üstüne bakmadan reach peach diye adlandırdım ama çok alakasız :)) hemen siLdim o resmi. Ha ama şu olabilir; şişenin içinde english rose, tırnakta reach peach :)









Kalyon Ojeler
Bu kalyon ojeleri seviyorum. Standart renklerde tercih ettiğim ve hep edeceğim bir marka. Kalıcılıkları iyi, parlaklığı güzel ve tek kat sürümde de renklerini güzel veren ojeler. Tavsiyedir ;)





No: 223




No:231






No: 219






İşte böyle. Essence eh işte, Kalyonları ise sevdim. Çocukluğumun oje markasıydı. Bayağı bir etrafta görememiştim ya da benim dikkatimi çekmiyordu. Uzun zaman sonra gene tırnaklarımda olması güzel :)  ucuz birşeyler için gayet güzel bir alternatif. 


Herkese sevgiler.. 


4 yorum:

  1. kalyon ojeler bomba yaa ben de var o renkkler=)

    YanıtlaSil
  2. Kalyon tırnak bakım grubunu kullanıyordum ama ojesini ilk defa denedim geçenlerde ve sevdim. Renk seçenekleri bir çoğundan daha başarılı hem.Güle güle kullan<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende bakım grubunu hiç kullanmadım ama nedense işe yarayacaklarını sanıyorum :) bir ara onlarada el atacağım..

      Sil