Translate

14 Kasım 2013 Perşembe

LAURA MERCIER Bronzing Duo - Coral Bronze

Merhabalar sevgili okuyucular :)

Blog satışından edindiğim bir ürün ile karşınızdayım


Ben ki pembe allıkları çok sevmem ve yakıştırmam kendime ama sürekli kahverengi ton allık kullanmaktan da sıkıldım. Bu ürün ise hem pembe hem kahvrengi, aynı zamanda bronzer ve allık uygulaması için ideal. İkisini beraber karıştırdığımda ise hafif pembeli bir bronzer-allık.

Bir kere çok doğal bir bronzer. Ben bu ürünü tanıdıktan sonra çok pigmentli allık-bronzerların "pek iyi değil" olmadığını düşünüyorum. Far pigmentli olur ama ten renklendiricileri çok pigmentli olmamalı. Asil bir duruş sergilemek için hafif ama belirgin renkler çok ideal. 

Bu üründe böyle. Parmak değdirince fazla ürün gelmiyor parmağa, hatta hiç renk vermiyormuş hissi uyandırabiliyor ama yüze uygulayınca belirginliği kesinlikle var.

Tozutma yapmıyor ve kalıcılığı iyi

Çok fazla parmak değdirilmemeli çünkü taşlaşma oluyor. Resimlerde de belli oluyor. Bu biraz olumsuz ama benim için sorun olmadı çünkü fırça ile ürünü aldığımda taşlaşma olmuyor ve fırçaya çok rahat ürün geliyor. Parmak ile çok dokunulmamalı diyorum. İlk seferde ürünün yapısına bakmak için parmak değdirdikçe taşlaşma arttı ama tırnağımla hafifçe kazıdım taşlaşan yeri...

Daha belirgin sürmek istendiğinde 2 kat geçilebilir.  Ama tek katta da yüzdeki hatları çok doğal bir şekilde ön plana çıkartan bir ürün.

İçinde altın tonlu parlaklıklar mevcut ama sim şeklinde kendini göstermeyip doğal ışıltılar halinde duruyor. Bu bronzerı sürdüğümde hem aydınlatıcı hemde allık uygulamış kadar sonuçtan memnun kalıyorum. Ama bir Mary Lou aydınlatıcı kadar da ışıltılı değil.

Yanaklarımdan başka, şakak kemiklerime ve burun kenarlarıma da uyguluyorum.

Bu bronzerı genelde uyguladığım fırça, Clinique pudramdan kalan bu fırça.



Resimlerde 2 kat sürülmüş hali. Biraz belirgin olsun istemiştim o gün :)



İç mekan ışıkta hafif sürüce belli olmuyormuş gibi gözükse de güneş ışığında kesinlikle belli ediyor kendini.





 Hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka ama parabenden nefret edenler kesinlikle bu ürünü tercih etmeyecektir. İçindekiler kısmında görüldüğü gibi 3 cins paraben mevcut.

Ben bu bronzerdan memnun kaldım. Normal fiyatına alır mıydım bilmiyorum ama blog satışında 25 tl fiyata görünce hemen kaptım. Eğer sizde biryerlerde indirimli fiyata görürseniz ve parabenin olmasını sorun etmiyorsanız alıp memnun kalacağınızı kesinlikle söyleyebilirim :) Ayrıca içinde pembe renk mevcut olmasaydı  bu ürünü Rimmel London Natural Bronzer'a çok ama çok az benzettim diyebilirim :) Okumak isterseniz


Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder