Translate

29 Kasım 2013 Cuma

MAYBELLINE Rocket Maskara

Merhabalar :)

Bu yazımda sevilen ama sevilmeyi pek haketmeyen bir ürünü yazacağım...




Aslında çok berbat değil ama bir eksiklik var. Kirpiklere tek katta, uzunluk ve belirginlik kattığı kesin. Seyrek kirpikleriniz varsa, benim gibi tek kat rimel sürmek sizi tamin etmiyorsa, topaklanma oluşmuş ve yapış yapış kirpiklerle karşı karşıya kalmanız münkün. Ayrıca kirpikleri çok karman çorman gösteren  bir rimel.


Kıvırma etkisi yok hata biraz ağırlaştırıp düşürdüğünü bile gözlemledim. Yıkarken, temizlenmesi biraz zor, suya dayanıklı rimeller gibi topaklanarak çıkıyor. Dayanıklılığı iyi.

İşin aslı ben rimelleri biraz fazlaca sürmeyi seviyorum. Topaklanma olmadığı müddetçe sorun yok, Yapış yapış görünümünüde bir şekilde göz ardı edebilirim ama düzensiz görüntüden hiç hoşlanmam.





Resimlerde 2 kat sürülmiş hali var. Dikkatinizi çektiyse kirpiklerim yer yer kısa yer yer yer uzun. Ortadan bir tane uzun fırlamış arkasından kısa kirpikler gözüküyor falan.. Hani kirpik yapım pek iyi değil ama bu rimmelle iyice yamuk yumuk durdular. Bütünlük yok. İşte en sevmediğim yanı da bu oldu. Her rimelde böyle sorun yaşamam ama bu rimelde bu sorunu yaşadım.

Bu resimde de  Estee Lauder Sumptuous Extreme ile Rimmel London Scandaleyes Retro rimeli birlikte sürmüştüm, nispeten yukarda ki kirpiklerime göre daha düzenli durmuyor mu?



Ben pek tutmadım bu Rocket'i. Sürerken dikkatli olmak gerek. Tabi kişiden kişiye memnuniyet değişecektir ama benim kirpiklerim isyan etti bu rimele :)


Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder