Translate

6 Kasım 2013 Çarşamba

PANTENE Doğal Sentez Güçlendirici Saç Bakım Serumu

Herkese merhaba


Bu ara blog tasarımım, ismim ile bayağı bir uğraşmaktayım bir türlü istediğim düzeni tuturamadım :) Birde üstüne yanlışlıkla Bloglovine aktardığım bloğumu sildim :)) sorun değil sadece 24 takipçim yok oldu :) koşa koşa bloğumu takip edecek değilsiniz tabi ama ourda isterseniz beni oradan da takibe alın, hani Bloglovin'den daha çok blog okuyorsanız :)


Neyse gelelim Panten'in durulanmayan bu serumuna.


Bunu bayağı bir önceden almıştım ama açıkçası ben saça yumuşaklık veren ürünlerden korkuyorum. Zaten düz ve sönük saçlarımı iyice söndürecekler diye. Bir banyo sonrasında saçlarıma uyguladım ve gerçekten memnun kaldım



Saçlarımı söndürmeden, ağarlaştırmadan o kadar yumuşacık yaptı ki inanın saçlarımı kafamda hissedemedim. Hafiflik, ipeksilik, saçlarım ellerimden su gibi akıp gitti resmen.

İlk kullanımımda saçlarımın tamamına uyguladım. Saçlarım çabuk yağlanmasına rağmen, yağlanma süresini tetiklemedi, gene aynı sürede yağlandı. Düşünün ki 24 saat içinde yağlanan bir saç gene 24 saat içinde yağlandı.

Bir sonra ki kullanımlarımda sadece saç uçlarıma sürdüm. Sonuç gene aynı.Yine yumuşak yine hafif saçlar.

Saçlara fazlasıyla yoğun nemlendirme sağlayan bir ürün ama buna rağmen saçlarımı ağırlaştırmıyor, saç diplerimi tıkamıyor. Yapış yapış bir görüntü hiç vermiyor.

Evet saçlarımda boya, kuruluk yok ama ısıdan kaynaklı yıpranmalar eğer dikkat etmezsem, saç uçlarımda hemen baş gösteriyor. Yani yağlı saçların bakıma hiç mi ihtiyacı yok? Elbette var. Dipleri çabuk yağlanmasına rağmen uçları çok çabuk kuruyabiliyor. Düzleştirici, Fön ....

Boyalı, kuru, yıpranmmış saçlarada çok uygun olduğunu düşünüyorum. Hani kimi ürünler vardır ki, normal saçlarda iş görür, yeterli gelir ama kuru saçlara fayda etmeyecek kadar az yoğunluktadır. Mesela Gliss'in sıvı saç kremleri gibi. Asla kuru saçlara yeterli gelmezler ama normal saçlarda iş görürler. Bu ürün yoğunluğundan dolayı her saç tipinde yaptığı işi belli edecektir.

Ben 3-4 yıkamada bir uyguluyorum. Her yıkamdan sonra uygulasam hiç bir zararını görmem ama o kadar yumuşacık yapıyor ki saçımın alışıp işe yaramamasından çekiniyorum.

Kokusu çok hafif ve fresh. 

Normal saçlar bu ürünü saçları çok sert yapan bir şampuan kullanıyorlarsa eğer alsınlar. Hani oldu ki elinizde bir şampuan var ve saçları sertleştirip, dolaştırıyor. Yıkama sonrasında bu ürünü uygularlarsa saçlar çabuk taranacak ve kuruluk gidecektir. Bu da bir öneri :)

Oluşmuş yıpranma ve kurulukları tedavi edeceğini sanmam ama daha fazla saç yıpranmasını önleyeceği kesin.


Saçlarım kısa olduğu için  bu kadar miktar bile saç uçlarıma yetiyor.






Paraben yok ama daha başka zararlı maddeler olabilir. Ben çok bilemiyorum:)




Alın deneyin. 10 kişiden 7'sinin memnun kalacağına eminim :) Saç kremi, saç maskesi hepsinin yerini tutan bir ürün olduğu için ayrıca pratik. 



Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder