Translate

19 Kasım 2013 Salı

THE BALM Mai Billsbepaid Ruj • Nude Pembe

Olmuyor, bana nude rujlar cidden yakışmıyor ama renklerin güzelliği de beni cezbetmiyor değil.

Alıp 1-2 kere kullanmak dışında daha da elimi sürmedim ama başka rujlarla karıştırıldığında değişik renkler elde etmek mümkün, bende o şekilde değerlendiriyorum bu ruju ve çokta tatlı renkler elde ediyorum 










Rengi çok güzel aslında, kahve alt tonlu gibi biraz. Tüpte öyle duruyor. Nude rujlar yakışanlar çok şanslı ama ben böylesine sevdiğim bir rengi kullanamıyorum maalesef :/ 


Sürümü kolay, dudakta gerginlik, kuruluk hissi yaratmaması güzel. Biraz kokulu bir ruj bir de çok enteresan, sürdüğüm zaman dudaklarıma ferahlık veriyor. Çok hafif. Hayır mentol kadar yoğunluk yok ama hiçbir rujda olmayan bir ferahlık veriyor dudağıma. 


Bu arada nude rujların yakışıp yakışmamasının ten rengi ile alakası olduğu gibi yüz şekliyle de çok alakalı. Bana ten rengimden dolayı değil ama tipime kattığı bir çirkinlik oluyor. Böyle ablak surat, erkekimsi kaba bir hava veriyor bu renk rujlar. Eşim bile " sen koyu renk ruj sür, böyle açık renkler hiç iyi olmuyor sana" diyor :o :))

Ama kontürleme tekniği ile fondöten sürdüğümde biraz daha yakışıyor bu renk. Evet geçen haftalarda kontürleme tekniği ile yaptığım makyajda 1 kere sürdüm o kadar da fena durmadı. Yüz hatlarım çok kaba değil ama kontürleme yapmanın verdiği bir narinlikle bu ruju tek başına 1 kere sürebildim. 


Son zamanlarda buradaki yazıda bahsettiğim Sephora kalem ruj ile karıştırıyorum ve çok tatlı bir pembe oluyor. Alt kısma The Balm Mai Billsbepaid ruj üstüne de Sephora kalem ruju geçiyorum. 







Evden çıkarken aynaya son bir bakış attığımda yakışmadığı için üstüne başka renk ruj sürmek kaçınılmaz olsa da, yinede arada tek başına kullanmayı deneyeceğim :/             Güzel bir ruj. Çok soluk durmayan bir yapıda ama en çok başka rujlarla karıştırıp kullanmasını sevdim çünkü çok güzel renkler çıkıyor meydana. 

Normal fiyatı 27-28 tl olması lazım. Normal zamanda olmasa bile indirimde bulursanız alın ve elinizde ki diğer renk rujlarla karıştırarakta kullanın. Değişik renkler elde etmekte güzel oluyor bu rujla.

Sevgiler

6 yorum:

  1. bende de var bu renk, bu tarz pembe tonları değil de bej nudeları kendime yakıştırdığımdan fazla sürmedim ama yapısı fena değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir deneyeceğim o bej nudelardan belki o yakışır ama yine de sanmam :)

      Sil
  2. ben de bunu kahve alt tonlu nude sanmistim surunce pembe cikti guzel bi rengi var bence ayrica o mentol ferahlıgını bende hissettim noluyor falan dedim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte artık neden öyle bir içerik koydularsa, heralde bakım falan yapmasını düşünmüşler az da olsa :) güzel oluyor ama ferah ferah

      Sil
  3. Rengi size çok yaşamış. İyi günlerde kullanın.

    http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil