Translate

12 Aralık 2013 Perşembe

Ankara Ankamall Sephora Etkinliği

Sevgili dörtdörtlük blog yazarı Gözde, çok kısa bir sürede Sephora Ankamall'daki Burak Bey ile görüşüp bir etkinlik ayarlamış ve bize de haber vermişti. Böylelikle Ankaralı bloggerlar olarak geçtiğimiz cumartesi etkinlik için buluştuk. Hem eğlenceli vakit geçirdik hem de yeni ürünleri daha yakından tanıma fırsatı bulduk.

İlk önce Nars standına uğrayıp yeni kolleksiyon ve sınırlı sayıda üretilen ürünleri kurcaldaık






 













Sephora'nın kendi ürünü olan farlar





 Sephora'nın 130 renk seçeneğine sahip makyaj seti



Bunları ise çok sevdim ben birbirine geçmeli renk renk rujlar. 1 tane almayı kafama koydum :)



Makyaj Çantaları ve fırça setleri


Ve Benefit. Genellikle hep aynı olmakla birlikte Gimme  Brow yenilenmiş. Artık daha renk verici ve kaşları boyar halde..






















4 yorum:

  1. Su coklu ruj fikrine bayildim burda bulursam bende kesin alirim :))
    Malyaj firca setinin cantasida cok hos:)
    Guzel fotograflar :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir gün olmuş:):)muhtemelen hatırlamazsın ama nails ınk ojelerin fiyatını hatırlıyor musun?:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır :(( fiyat hiç dikkat etmedim desem...

      Sil
    2. Tahmin ettim:(:(ama belki bir umut sorim dedim artık sephoraya gidince bakacağım çünkü bayıldım:):)sephora'da görevliler peşimden takıldığı için saçma sapan direkt alacağım ürünü alıp çıkıyorum bende o yüzden görmemişim bu ürünü:):)

      Sil