Translate

2 Aralık 2013 Pazartesi

Ankara Blogger Buluşması

Merhabalar

16 Kasım 2013 tarihinde düzenlenen Ankara Blogger buluşması yazısını biraz geçte olsa yazıyorum :)

Bu benim katıldığım ilk blogger buluşmamdı zaten daha yeni blog yazan biri olarak çok çabuk bile oldu diyebilirim :)

Sevgili Nesneslis ve Bugün ne sürsem blog sahipleri Neslihan ve Melike'nin yaptığı organizasyonla Fabri Cafe'de buluştuk. Beklediğimden güzel bir organizasyon olduğunu itiraf etmeliyim. Süslemeler, düzenlemeler, hediyeler her şey için çok uğraşılmış. Emeği geçen herkese teşekkürler. 























Organizasyon'da Sephora (Ankamall) ve Forever&Living  sponsorluğunda 2 adet çekiliş yapıldı ve ikisinden de nasibimi aldım :) Sephora'dan kazandığım 50 tl lik hediye kartımı kullandım bile

Tercih ettiklerim ;


Verdikleri testerlarla'da Sephora nemlendirici ve makyaj bazını da deneme fırsatı yakaladım. 



Sponsor olan firmaların hediyeleri ayrıca şu şekilde:


Sanırsam hepsi bu kadardı. 


Etkinliğe katılan blogger arkadaşlarımın hepsini takip ediyordum ve onları yakından tanımaktan çok memnun oldum. 





Sponsorlar ve organizasyonda emeği geçenler

-Bahar Bistro (Pastamız)
-EccE Organizasyon (Güzel Süslemeleri yapanlar :)
-Fabrica'fe

-Flormar
-Lila Kutu
-Online Eczanem
-Sally Hansen
-Sephora Ankamall
-Tanaçan Kozmetik
-Turuncu Kasa
-Watsons




3 yorum:

  1. Gerçekten güzel bir etkinlik olmuş :))) Ankaralı bir blogger olarak ben de gelmeyi isterdim, kıskandım doğrusu :D
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli idi. Bende ilk defa katıldım nasıl birşey olduğunu görmek için ve gördüm :)

      Sil
    2. Bakalım artık darısı başıma :)) ben de çok merak ediyorum.

      Sil