Translate

14 Aralık 2013 Cumartesi

ESSENCE No Matter What • Göz Kalemi • Eyepencil & Shadow


Herkese merhaba


Bu ürün ne zamandır var, kullanmakta geç mi kaldım noldu bilemem ama şunu tek kelimeyle söyleyebilirim ki harika bir göz kalemi kendileri. 




Göz kalemi olarak kullanıldığı gibi gölgelendirme yapmak içinde kullanılabiliyor. Göz kapağının tümüne sürüp fırça ya da parmak yardımıyla dağıtmak mümkün. 

Sürümü çok yumuşak ve rengini veren bir kalem. Göz içime, alt kirpik diplerime, göz kapağımın tamamına kısaca gözümün her bölgesine her şekilde uyguladım ve hiçbir şekilde akma, bulaşma, dağılma sorunu yaşamadım. Kalıcılığı harika, saatler sonrasında bile yeni sürülmüş gibi dolaşmak mümkün. 

Bende alerjik reaksiyon yapmadı ama zaten hassas gözlerim yok. Yapmayacak manasına gelmez bu yüzden hassas gözleri olanlar almadan önce dikkat etmeli.

Temizlemesi pek zahmetli değil ama normal göz kalemlerie göre biraz daha itinalı temizlemek gerek. 

Bu rengi özellikle tavsiye ediyorum. Kahverengi-yeşil göz renklerine çok yakışacağını düşünüyorum ayrıca gerçekten çok derin ve buğulu gözler ortaya çıkartan bir renk. 


Sabah 8 de sürmüştüm ve bu resmi çektiğimde saat 18 


Serinin diğer renkleri: 

http://www.beautylab.nl/essence-stays-no-matter-what/




Her rengi güzel ama sağ baştaki kahve ayrı bir güzel durmuyor mu? :)


Çok dikkat etmeden aldım ama 8-12tl fiyatı olması lazım. Uygun fiyatına rağmen dehşet bir performans göstermekte. Her zaman bu kadar iyisi denk gelmeyebilir, mutlaka 1 tane edinin..

Herkese musmutlu haftalar

5 yorum:

  1. Bu kalemleri çok duyuyorum bir tane alacam denemek için kesin:):)temizlemesi zahmetli değil ama normal kalemlere göre daha itina gerektiriyor demişsin. Ben çıkarmakta uğraştıran ürünleri pek sevmiyorum gözümü rahatsız ediyor çıkarırken uğraştırıyor mu?:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle söyliyim: yüz yıkama jeli ile yıkadığımda temizlenmiş gözüküyor ama biodermayı pamuğa döküp gözümü siliyorum ve hala pamuğa çıktığını görüyorum. Ama yüzünü yıkamadan direk göz makyaj temizleyicisi ile silersende aynı derecede uğraştırıyor. Ha bana göre sorun değil ben katlanıyorum ama evet zahmetli muhtemelen senin hoşuna gitmeyecektir, çok silincede göz bir yerden sonra haşat olabiliyor

      Sil
    2. Anladım canım evet bana göre değil çünkü ben lens kullanıyorum ve gözüm inanılmaz hassas biodermayla çıkarmayan ürünleri pek kullanamıyorum gözüm inanılmaz kızarıyor yoksa:):)cevabın için teşekkürler:)

      Sil