Translate

23 Aralık 2013 Pazartesi

LUSH Atomic Diş Temizleyicisi • Atomic Toothy Tabs

Merhabalar

Bugün çok ama çok severek kullandığım üründen bahsedeceğim ..


Lush Atomic Toothy Tabs

Organik kahve, tarçın ve zencefil ile dişlerinizi temizlerken ağızınızda hoş bir koku da bırakan koruyucu katkısız diş temizleme tabletimiz. 




Bildiğimiz diş temizleme anlayışının dışında olan bir ürün ki benim en çok hoşuma giden yanı, içeriğinin gayet masum olması. Açıkçası bildiğimiz diş macunlarıyla dişimi fırçalamaktan hiç haz etmiyordum. Fırçaladıktan sonra kalanları yutmamamak için dakikalarca gargara yapıp ağzımı duruluyordum ama bu diş temizleyicisine geçtikten sonra çok fazla ağzımı çalkalama gereği duymuyorum. 

Tablet küçük. Kutunun içinde 40 adet mevcut.  Bazen dişimle ısırıp 2'ye bölüyorum bazen de hepsini birden atıyorum ağzıma. Dişlerim arasında birazcık ezip, fırça ile fırçalamaya başlıyorum. Yarım da olsa tam da olsa köpürmesi ve temizlemesi çok iyi. Köpürmesi sls maddesinden değil karbonattan kaynaklanıyor. 

Dişleri beyazlatma etkisi yok. Ama diğer temizleyici tableti olan sparkle beyazlatma vaad eden bir temizleme tableti. İlla beyazlık arayanlar varsa onu tercih edebilir. Ben çok sararma sorunu yaşamadığım için çok dikkat etmiyorum beyazlatma özelliğine. 



İçeriği doğal olduğundan dolayı yutulabiliyor. Yani yutulmasında bir sorun yok.

Yakıcı bir tadı yok. Karanfil tadı yoğunca hissediliyor. Fırçaladıktan sonra diğer diş macunları gibi yapay-yoğun bir tad bırakmıyor. 

Ayrıca yutulabilir olmasından dolayı, diş fırçalamaya vakit yoksa, yemeklerden sonra daha ferah bir nefes için at ağzına çiğne yut olarakta kullanılabiliyormuş. Ben hiç kullanmadım bu şekilde ama alırken görevli bayan bu şekilde kullanıma uygun olduğunu da söylemişti.

Lush mağazalarından ya da internet sitesinden 12 liraya alabilirsiniz. Ben artık dişlerimi kesinlikle bu temizleyicilerle temizlemeye karar verdim. Daha farklı tatlarda olan çeşitlerinde var, onlarıda sırasıyla kullanacağım. 

Herkese kucak dolusu sevgiler :)










4 yorum:

  1. Aaa geçen lush'a girdiğim zaman kasanın orada gördüm sonra bıraktım alsaymışım keşke:( Bir daha gittiğimde alacağım çok merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet genelde kasanın orda satılıyorlar :) ben hayatımdan diş macununu çıkardım valla. Keşke daha erken tanısaymışım diyorum. Kesinlikle bi dene, beğenirsen sende bununla devam et diş temizliğine...

      Sil
  2. Ben de kullanıyorum bunlardan çok güzeller :) özellikle de seyahatlarda hafifçe iyi oluyor :) hatta blogda da yorumlamıştım :)
    bu arada Lush çekilişim var bakmak istersen :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bakacağım, teşekkürler, sevgiler ..

    YanıtlaSil