Translate

6 Aralık 2013 Cuma

PURE BEAUTY Youth Restore with Black Pearl • Siyah İnci Göz Altı Kremi

Merhaba


Tamamen deneme amacıyla alınmış bir ürünün yazısını yazıyorum. Bu göz kreminden önce Clinique All About Eyes Rich kullanıp, çok memnun kalmıştım ama yine gidip aynısını almadım. Pahalılık-ucuzluk düşüncesinden öte, ürünlerine biraz şans vermek istediğim bir markydı Pure Beauty. Bb kreminden aşırı derecede memnun kalan biri olarak, cilt bakım grubunuda tanımak istedim.

Göz altı kremlerinde çok seçiciyimdir. Morluk cizgilenme sorunlarından ziyade göz altı şişlikleri beni sinir eder. Bir dönem bayağı bir göz altlarım şişmişti. Clinique kullandıktan sonra şişlikle gözle görülür derecede azaldı. Şimdi Pure Beauty'yi kullanırkende şişlik sorunu yaşamadım. Bu açıdan bakarsam şişliklere iyi geldiğini söyleyebilirim. 

Makyaj altına uyguladığımda sürdüğüm kapatıcının yapısını bozmuyor. Çok cıvık cıvık bir yapısı yok. Sürüldükten sonra kısa sürede emiliyor. 



Nemlendirmesini sevdim ama ben fazlaca sürüyorum. Çünkü gerçekten göz altlarımın neme çok ihtiyacı var. Nemlendirmesi bana yeterli geldi diyebilirim. En azından makyaj öncesi sürdükten sonra, ilerleyen saatlerde gerginlik hissetmiyorum göz altlarımda, bu soğuklarda bile. 

Morluklara hiçbir kremin etkisi olmadığı gibi bunun da yok.  

İlk kullandığım zaman biraz kaşıntı yaptı göz çevremde ama ben ne zaman yeni bir göz kremine geçsem bu sorunu yaşıyorum. Biraz sabredince göz çevrem bu kreme alıştı, artık kaşıntı yapmıyor. 


Aslında 30 yaş civarı için uygun olmayan bir krem. Çizgilerimi hafiflettiği söylenemez. Oluşacak olanlara da engel olmadı. Makyajdan dolayı biraz daha fazla çizgilenme oluştu göz altlarımda farkediyorum. E fark ediyorsam kremin bir etkisi olmamış demektir. 

Özetle, 25 yaşa kadar kullanılabilcek bir krem. 25 yaş sonrası biraz daha işe yarar ürünler kullanmalı. Zaten çok beklentim yoktu ama artık çizgilere de etki edecek bir krem kullanmak iyi olur. Bu krem ise nemlendirmekten ve şişlikleri biraz daha indirmekten başka birşey yapmıyor. 

Cilt bakımına önem veriyorsanız ve yaşınız 30 lara yaklaştıysa daha işe yarar ürünler kullanmalı, bu tip ürünlerle zaman kaybetmemenin gereksiz olduğunu düşünenlerdenim. Nemlendirdiği için sonuna kadar kullanırım ama bir daha tercih etmem. Cruelty Free olan ürünlere yönlendiğim için şu aralar, bu krem de bittikten sonra Lush'ın göz altı kremlerini kullanacağım, umarım onlar işe yarar. Clinique'ten cidden memnundum ama cruelty free olmadıkları için, aklım evet desede içim hiç el vermiyor :/ Evet birde Lush deneyeyim o işe yararsa ne ala ama yaramazsa zaten alacak çokta birşey kalmıyor geriye. 

Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder