Translate

5 Aralık 2013 Perşembe

Rival de Loop Ruj • No:19

Herkese mutlu günler :)

Artık soğuklar iyice kendini gösterdi. Ankara çok sert geçiyor şu aralar. 2 gündür soğukta geze geze uyuştum resmen. Bugünde evimde sıcacık otururken, rengini çok beğendiğim rujun yazısını yazayım dedim :)





Yapısı biraz kuruca. Sürümü çok zor olmasada, sürmeden önce dudak kremi sürmek daha iyi olacaktır. Biraz gerginlik hissettiriyor. Kuru yapısından dolayı kalıcılığıda iyi denebilir. 


Gece-gündüz farketmeksizin sürüyorum ben. Beyaz ve esmer tenlililere de yakışacağını düşündüğüm bir renk. Mat bitişli. Islak gibi durduğuna bakmayın, içerisinde parlaklıklar mevcut bu sayede biraz daha canlı duruyor ama ışıl ışıl bir parlamada mevcut değil. 






Rossmann mağazalarından temin edebilirsiniz. Fiyatı ise uygun ama net hatırlayamadığım için 10tlyi geçmeyecek kadar olduğunu söyleyebilirim. Yapısına çok aldırış etmeden sadece rengi için kullanıyorum. Yakıştığını düşündüğüm içinde başka renk rujlara elim gitmiyor bu ara. Siz de rengini sevdiyseniz bir şans verilebilir diyorum :)

Hoşçakalın...



1 yorum: