Translate

29 Ocak 2014 Çarşamba

BEEMY HONEY Yüz Temizleme Jeli

Herkese Merhaba

Havalar bu ara kapalı ve yağmurlu olsa da Ankara'da, ılık olduğu için beni daha bir mutlu etmekte. Ders çalışmak yerine gezmek, blogla uğraşma isteği vermekte :)) böyle giderse ne ala, soğumasını hiç ama hiç istemiyorum.. Neyse..


Bu ürünü katıldığım bir blogger buluşmasına sponsor olan Lila Kutu sayesinde tanıdım. Deneme boy bir üründü, biraz bol kese kullandım, daha dikkatli kullanmakla 2 ay yetecek kadar giderdi ama 1 ay olmadan bitirdim ben. 









Etkileri ise anlayabildiğim kadarıyla;

İyi temizliyor cildi. Yağdan, kirden güzel arındırıyor. Kullandığım dönemde cildimdeki ufak çaplı sivilceleride kurutup daha hızlı iyileştirdiğinide söyleyebilirim. Yüzümü yıkadıktan sonra cildim temiz, ferah ve daha canlı bir görünüm kazanıyordu. 

Yıkadıktan sonra gerginlik oluyordu ama her daim nemlendirici sürdüğüm için çokta rahatsız ettiğini söyleyemem. 

Makyajı arındırmasını da beğendim. Çok yoğun yapıda olmayan fondöten ve bb kremleri ciltten arındırması güzeldi. 

Herhangi bir yan etkisi olmadı. Sivilcelenme, daha fazla yağlanma vb. hiç yapmadı. 

Şekerli bir bal kokusu vardı. Biraz keskince ama çokta rahatsız edecek kadar olduğunu sanmıyorum ya da ben kokudan rahatsız olmadığım içinde öyle gelmiş olabilir.


Açıkçası gerçekten beğendim ben. Elimde çok fazla temizleme ürünü olmasa hemen şimdi bir tane daha alırım ama elimdekiler bitince bu ürünü daha uzun süre kullanmak üzere tekrar alacağım. Çünkü kullandığım kadarıyla etkileri güzeldi. Eğer daha uzun süreli kullanırsam daha güzel sonuçlar alabilirim diye düşünüyorum. En sevdiğim kısmıda cildimi daha temiz göstermesi olmuştu. 


Bu deneme boyda İçindekiler kısmı yazmamakta ama %98,3 doğal olduğunu idda ediyor. 


Sevgiler :) 

2 yorum:

  1. Bal kokulu muuu kesin güzeldir içeriği de temizmiş çok merak ettim^.^
    http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu begendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim...http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil