Translate

3 Ocak 2014 Cuma

CLINIQUE Toz Allık • Precious Posy

Merhabalar :)

2014'ün ilk yazısı ile karşınızdayım. 


Bu allık uzun süre bende idi. Sonra bir ara anneme verdim ama tekrar bende. Çünkü gerçekten çok memnun kalarak kullandığım bir allıktı. Yokluğunu arattırdığı için annemden geri almış bulundum :)








İçinde altın ışıltıları olan bir allık. Sürüldüğünde mata yakın bir görünüm veriyor. Çok fazlasıyla ışıklı/güneşli bir ortamda ya da yakından bakınca altın ışıltılarını görmek mümkün. 

Tam kararında pigmentli. Sürüldüğünde eşit dağılıyor ve tek sürüşte çok doğal bir görünüm veriyor. Allık sürmüş havasından ziyade yanakların kendi pembeliğiymiş gibi. Daha belirginlik istersem fırça ile bir kez daha geçmem yeterli oluyor. Ama her türlü doğallıktan uzaklaşmadan yanakları pembeleştirdiğini söyleyebilirim. 

Kalıcılığı ise kesinlikle iyi. Hiç tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum sürdüğümde.

Tozutma ise yok denecek kadar az yapmakta. 








Fırçası ise kullanışlı. Dökülme yapmadı, açılı ve küçükçe olduğu için kontörleme yaparakta allığı sürmek mümkün. 

Renk olarak cildi çok taze gösteren bir renk olduğu için çoğu makyajımda tercih ettiğim bir allık. Ben gerçekten memnunum. Fiyatını hakeden bir ürün olduğunu söylüyorum ...



Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder