Translate

5 Ocak 2014 Pazar

TONI & GUY Sea Salt Texturising Spray • Deniz Tuzu EtkiliŞekillendirici Sprey

Herkese mutlu pazarlar


Ankara Blogger buluşmasında sponsor
olan Lila Kutu'nun içerisinden çıkmıştı Toni & Guy Sea Salt Texturising Spray.  Bende bu sayede deneme fırsatı buldum. Kısaca kesinlikle tekrar alacağım, vazgeçmeyeceğim, bana göre gerçekten çok işe yarayan bir ürün oldu. 




Aslında yaptığı fazla birşey yok. Benim kullanma şeklim; sıvı saç kremleri gibi. Banyodan sonra suyu alınmış saçıma sıkıyorum, tarıyorum sonra da fön makinesiyle fön çekiyorum. Saçlarım dalgalı değil, düz. Bu spreyi sıktıktan sonra saçımı kendi haline bırakmıyorum, fön makinesiyle dalga da vermiyorum normal dümdüz şekilde kullanmaya devam ediyorum ama saçlarıma verdiği hacimi çok sevdim. Verdiği hacimin yanı sıra saçlarımı uysallaştırması, ellektirklendirmemesi, daha kolay şekil almasını sağlaması da diğer artıları oldu. Aslında gözle görülür bariz bir fark yok ama saçlarıma verdiği havayı sevdim. Saçlarımı ister topliyim ister açık bırakayım  gün boyu şeklini korumayı da başarıyor. Saçlarım sönükleşmiyor. 


Saçlarıma parlaklık vermiyor. İlk sıktığımda ellerimde biraz yapış yapış bir his oluyor ama saçlarımı kurutunca ağırlık yapmıyor, yapış yapış bir görüntü de olmuyor. Saçlarımı sertleştirmiyor. 

Benim saçlarımda yıpranma olmadığı için saç kremi kullanmadan saçlarıma sadece bu ürünü sıkarak, banyodan sonra saçlarımı daha kolay tarayabiliyorum. Öyle yumuşaklık falan verdiği söylenemez ama azda olsa kolay tarama sağlıyor. Tabi yıpranmış saça sahip olanlar için sadee bu ürünü kullanarak kolay tarama hikaye olacaktır.  

Çabuk yağlandırma gibi bir olumsuzlukta yaşamadım. 

İçinde çok paraben var ama benim için vazgeçmesi çok zor olacağı için katlanacağım. Olmadı belli bir süre sonra biraz ara verir sonra tekrar kullanırım. 

Lila kutudan çıkan küçük boyuydu. Geçen Ykm'den tekrar küçük boyunu aldım. Yanında birde denemek için küçük boy yıpranmış saçlar için olan şampuanıyla beraber. Saçlarımda hiç yıpranma yok ama bi denemek için aldım bakalım. Sea Salt'ın Normal boy fiyatı 35-36 tl, küçük boyları 7-8 tl. Bu küçük boyunu da bitirdikten sonra normal boya geçiş yapacağım. Şampuanını alır mıyım bilmiyorum ama kesinlikle bu ürün vazgeçmeden kullanacaklarım arasında. Öyleki artık bu spreyi saçıma sıkmadığımda saçlarımı beğenmez oldum. 


Herkese iyi pazarlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder