Translate

26 Ocak 2014 Pazar

L'oreal False Lash Wings Butterfly Effects Fibers Maskara

Uzun zamandır kullandığım en iyi rimellerden biri diyebileceğim bir ürünle karşınızdayım :)





Bu rimeli gerçekten sevdim. Tek kat rimel sürmekle tatmin olmayan ben için çok ideal. Çünkü rimeli 3 kat sürmeme rağmen topaklanma, yapışma gibi sorunlar yaşatmıyor.  


En güzel tarafıda kirpikleri düzgün göstermesi. Kirpiklerin ayrı ayrı ve eşit görüntüde durmasını sağlayabiliyor. 

Fırça yapısı plastik. Sert. Bu sertlik sorun yaratmıyor tam tersi kirpikleri yukarıya kaldırarak tek tek ayrılmasını sağlıyor. Tarak gibi kirpikleri tarıyor. 

Dökülme yapmıyor aslında. Elim kirpiklerime giderse belki...

Temizlenmesi kolay. Göz makyaj temizleyicisi ile silindiğinde ya da yıkama esnasında kesinlike zorluk çıkartmadan temizleniyor. Suda kolay çözünüyor. 

Fırçası şu şekilde. İlk katı normal kısımla sürüyorum. Yani daha kısa kılları olan kısımla ilk katı geçtikten sonra diğer resimde gözüken uzun tarafla 2. Bazen de 3. Katı uyguluyorum. 




Bu kısımda Kirpikleri tarayarak ve en küçük kirpiklere kadar ulaşarak, düzgünce hacim ve uzunluk veriyor. 



Kesinlikle tavsiye edeceğim bir rimel. Memnuniyetsizlik hiç ama hiç yaşamadım. Topaklanma ve yapışma olayı olmadan kirpiklerinize uzunluk katmak istiyorsanız alın kullanın. İlk sürüşte de tatmin eden bir görüntüsü var ama ben daha belirgin kirpikler sevdiğim için bir kaç kat sürmeyi tercih ediyorum ve sonuç cidden tatmin edici


Fiyatı 30 küsür olarak hatırlıyorum çok emin değilim... Tekrar alacağım güzel bir ürün diyor ve herkese kucak dolusu sevgiler gönderiyorum :)



2 yorum:

  1. merak ettiğim ürünler arasındaydı. çok güzel açıklamışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol :) gerçekten sevdiğim bir rimel. Özellikle daha özenli makyaj yaptığım zamanlarda elim hep buna gidiyor

      Sil