Translate

19 Ocak 2014 Pazar

VICHY Liftactive Nuit Gece Kremi

Herkese merhaba


Bu aralar yazacak çok ürün bulmama rağmen bloğumla ilgilenemiyorum. İsteksizlikte yok ama neden elim gitmiyor bilemedim, biraz yoğunluktan işte... 





Bu ürün blogger buluşmasında sponsorlar tarafından verilmiş bir üründü. Tam tamına 16 kasımdan beri kullanıyorum. Sadece geceleri yatarken sürdüğüm bu kremin yapısını beğendim. Vaad ettikleri konusunda ise diyebileceğim bişey yok. Dudak kenarlarımda hafif mimik çizgileri mevcut ve o çizgiler daha çok makyaj yaptığımda biraz daha belirgin olabiliyor. Şuan bir değişiklik olduğunu söyleyemiyorum. 

Bu tarz ürünleri 2 ay gibi bir sürede anlamak pek mümkün değil ama yüzümde çizgi namına birşey de yok zaten. 
Ama benim düşüncem; yaş 29 olmuşken bu ürünü çok düzenli şekilde kullanıp olacak olanlara engel olmak. Çünkü ileri yaş kremleri yaş geldiğinde kullanılmaya başlandığında bir işe yaramıyor. Bu deneme boy bitince tam boyunu alıp en az 1 sene gece yatarken kullanacağım. Eğer işe yarayan bir ürün ise faydası olacak, bakalım... Şans vermek istiyorum sanırsam. 




Yapısı güzel. Nemlendirmesi yoğun olmasına rağmen yapış yapış, yağlı bir his bırakmıyor ve sürdüğüm an emiliyor. Parfümlü. Çok fazla olmasa da kokusu var işte. 

Yüzüme verdiği yumuşaklık güzel, kış ayları içinde yeterli derecede nemelendirme sağlıyor. Sivilce yapıp yapmadığı konusunda birşey demeyeceğim herkeste durum farklılaşabilir çünkü. 





Bu krem hakkında ön bilgi bu kadar idi :)) uzunca kullanım sonrası görüşlerimide paylaşacağım. Nedense içimden bir ses kullan bu kremi itinayla diyor. Üzerinde yazanların etkisi var mı? Hayır yok. 



Herkese mutlu haftalar ....

2 yorum:

  1. bu kremleri uzun vadede işe yarar diyorlar. umarım işe yarıyordur gerçekten. bu seriye yavaş yavaş geçmek istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Bende vichy ürünlerine pek iştahla ysklaşmadam da bu ürünü düzenli kullanmayı kafama koydum. Umarım işe yarar yoksa işe yaramasını beklerken kırış kırış olmayalım :))

    YanıtlaSil