Translate

28 Şubat 2014 Cuma

ESSENCE Match2 Cover Cream Concealer

Merhaba

Uzun zamandır elimde olan ama yazmayı unuttuğum bir kapatıcı kendileri. Beklentisi yüksek olanların beklentisini karşılamayacak diyebileceğim bir ürün.  Ama orta şekerli kategorisine konulacak, iyiden uzak, kötüye yakın seviyede. Arkasında yazdığı gibi asla yüksek kapatıcılığı olmayan ...



 Benim istediğim görüntüyü vermiyor. Genelde yanımda makyaj tazelemek için taşıyorum çok sık kullanmıyorum yani. Evden çıkarken göz altıma ne marka kapatıcı sürersem süreyim, gün içinde tekrar sürme gereği duyarsam çantamdan bu kapatıcıyı çıkarıp kullanıyorum. Zaten sürülmüş olan kapatıcının üstüne geçicilince kapatıcılıktan ziyade tazelenmiş oluyor. 

Çift taraflı oluşu güzel. Açık kısmı daha aydınlık, koyu kısmı ise daha doğal görünüm elde etmemi sağlıyor. Ben beyaz kısmını tek başına hiç tercih etmiyorum. Ayrı ayrı değil, ikisini birlikte karıştırarak kullanıyorum. Açık renk kısmı Biraz sırıtan bir beyazlık verebiliyor. 

 İki adet renk seçeneği mantıklı. Sadece az daha morluğu olanlar önce koyu kısmını sürüp sonra da daha açık kısmı sürerek morluğu nötürleyebilir. Ama çokta kapatıcı olmadığı için bişey farketmiyor. 


Yapısı çok çok kalın değil.. Hatta sıvı kapatıcılara yakın denebilir. 

Duruşu doğal. Çok kuru ya da çok yağlı bir görünüm vermiyor. Doğal bir görüntü elde edebiliyorum. 


Parmaklarınızı göz altlarınıza çok değdirmezseniz duruşu uzunca süre aynı kalıyor ama yinede çabuk bozulmaya müsait. Sabitleyici bir pudra sürmek kalıcılığı artırır elbet ama ben ne cins sabitleyici olursa olsun, göz altlarıma süremiyorum. Çökmüş ve kuru bir görünüm veriyor çünkü. 

Bir daha almayacağım bir ürün. Göz altlarında renk eşitsizliği olmayanlara tavsiye edebilirim. Ama torbalanma, morluk var ise almayın. Nasılsa benim göz altlarımda sorun yok sırf makyaj yaptığım zamanlarda makyajımı tamamlasın diye alacaksanız, alınabilir. Sorunsuz göz altlarına sahip olanlar, uygun fiyatlı bu kapatıcıyı alarak bütçelerine katkı sağlarlar ve uzunca süre kullanacakları bir ürün elde etmiş olabilirler.

Ama benim göz altlarım cidden sorunlu olduğu için bakkala çakkala giderken sürülcek bir concealerdan öteye geçemiyor :))

8 küsür fiyatı ile bedava denebilecek bir ürün ama Rimmel London gibi markalarda daha iyileri bulunabilir elbet..


Sevgiler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder