Translate

16 Şubat 2014 Pazar

THE BODY SHOP Vineyard Peach Cream Body Scrub • Krem Vucüt Peelingi

Vücut peelinglerini yeni yeni kullanmaya başladım desem yeridir. Önceden gereksiz bulurdum ama son 1 senedir, her banyo yapışımda vücut peelingi yapmadan banyomu bitirmiyorum. Çok fazla ürün denemedim ama Body Shop'tan aldığım bu peeling beklentimi karşıladı.



Peelinglerin İri taneli olması,  vücuduma peelingi uygularken tanelerin kendini hissettirmesi aradığım özelliktir. Bu üründe de istediğim bu özelliği buldum.  Bunun yanı sıra bu peelinginde bir de nemlendirme özelliği mevcut. Kremsi yapıda, sanki duşta vücut kremi uygulanmış gibi, vücuttaki tüm kuruluğu ve gerginliği almada başarılı. Durulanması kolay ve kesinlikle vücutta yağlı, yapış yapış bir his bırakmamakta. 

Peelingi uygularken kokusu çok yapay geliyor. Böyle plastikimsi yapay bir koku alıyorum ama duruladıktan sonra vücudumda kalan koku yerini tam bir şeftali kokusuna bırakıyor. 1-2 saat içinde kaybolsada. Çok kalıcı olmamakla birlikte hiç koku bırakmayan ürünlerden de değil. 

Çok severek kullanıyorum ve başarılı olduğunu düşünüyorum ki, iri tanelerle vücuda peeling uygulamanın yanında kesinlikle nemlendiren ve teni yumuşak yapan bir ürün. Özellikle yaz aylarında duş sonrası kesinlikle ekstradan nemlendirici sürmeye gerek bıraktırmayacak. Bu açıdan pratik ama kışın kurumaya meyilli olan teni sadece bu ürünle nemlendirmek ise pek yeterli olmayabilir. 

Ben memnun kaldım. Lush'ında peelinglerini alıp bi kullanmak istiyorum. Eğer onlarda beklentimi karşılarsa bununla dönüşümlü olarak kullanacağım.  Tekrar alınmayacak ürünlerden değil kendileri

İçerik olarak:




Her ne kadar hayvan deneylerine karşı olsa da L'oreal firmasına bağlı olduğu unutulmamalı ama az da olsa belki vicdan rahatlatabilir :) 




Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder