Translate

30 Mart 2014 Pazar

THE BODY SHOP Vitamin E Hydrating Toner • E Vitaminli Alkolsüz Tonik

Merhabalar :)


1 senedir kullandığım bir ürün neredeyse. Araya başka ürünler girdi falan filan derken bitmesi bayağı uzun sürdü. Malum bioderma h2o efsanesi evimize bir girdimi, elimizde olan diğer tüm temizleyicileri unutturuyor. Şimdi gene son 2 aydır tonik olarak düzenli bir şekilde kullanmaya başladım.




Yapısı çok hafif. Gül suyu yumuşaklığında diyebilirim ama yumuşak yapısının aksine temizlemeside bir o kadar kuvvetli. 

Yakma, kızartma, tahriş etme sorunları yaşamadım ki zaten o kadar da sorunlu bir cildim yok. Sorunlu cildi olanlarında yaşayabileceğini zannetmiyorum ki gerçekten yapısı çok sert, alkol baskın olan türden değil. Zaten içinde alkol olmadığını idda ediyor. 

Siyah noktalarıma etkisi yok, sivilce geçirmesine diyecek birşeyim de yok ama ekstradan siyah nokta ya da sivilce artışı yapmadığını söyleyebilirim. 

Kurutma germe yapmıyor, makyaj kalıntılarını ve ciltteki kiri gerçekten gözle görülür bir şekide çok güzel temizliyor


Hem güzel temizlesin hemde cildime zarar vermesin, tahriş etmesin diyorsanız, almanızda bir mahsur olmaz. Malum çok iyi temizleyen tonikler alkol baskın ve sert olur ama bu tonik hem yumuşak yapılı hem de çok güzel temizleme sağlayan toniklerden. Şu ara Body Shop'ta 3 al 2 öde kampanyası var? Hala devam ediyormu bilemeyeceğim ama böyle indirimlerde alınsın konsun eve diyorum :)

Herkese iyi pazar akşamları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder