Translate

5 Nisan 2014 Cumartesi

CLINIQUE Liquid Facial Soap Mild • Kuru ve Karma Ciltler İçin

Herkese Merhaba



Bayağıdır kullandığım bir ürün kendileri. Ama şunu bilen bilir ki, bu marka kimisine iyi geldiği gibi kimisine de hiç iyi gelmeyen cinsten, o yüzden yorumlarım tamamen bana etki edenler. Baştan belirteyim ki, bu yazıyı okuyupta " uuu benim içinde güzel etki edebilir" diye düşünülsün de istemem. 



Temizleme bana göre başarılı. Makyaj olarak bir tek Estee Lauder Double Wear fondötenimi temizlemede başarılı olamadı ki onu zaten farklı farklı denedeğim hiçbir yüz temizleme jelleri doğru düzgün temizleyemedi. Onun dışında makyajsız cildimde kiri-yağı arındırmayı da başarabildi. Zaten karma bir cildim var. 



Siyah noktalara maalesef etkisi yok. Zaten bu siyah nokta meseleside ne yaparsam yapayım geçen birşey değil bende. O yüzden geçirmesinide ummadım hiç. Zaten siyah nokta temizliği sadece yüz yıkama jellerinden beklenmemeli. 

Makyajdan kaynaklı ufak tefek sivilceler bende hep oluyor zaten ama bu temizleme jelinden kaynaklı ekstra bir sivilcelenme olayı yaşamadım. Çıkanlara da artı bir etkisi olmadı. 

Çok fazla da cildi germiyor, kurutma yapmadan temizleme olayını kesinlikle çok güzel yerine getiriyor. 

Kokusu ise parfümlü değil. Evet bir kokusu var ama parfüm değil bu. Tıbbi bir koku gibi :) Clinique; sanki hastane, ilaç, dezenfektan kokularına yakınca :) benim için sorun olmadı, koku hassasiyetim yok.

Benim karma cildime son derece yeterli geldi. Yıkadıktan sonra cildimin temizlendiğini gördüm ve hissettim. Çok germeden yapmasıda ekstrası. Ha bu ürüne 90-100 lira kadar para vermenin farkı ne derseniz??? Bilemiyorum :/

Pompalı başlığı kullanım açısından kolaylık sağlıyor. Miktarı ayarlayabiliyorsunuz. 1 pomp son derece yeterli hatta tam bastırmadan ürünü almak bile yeterli geliyor. Durulanması kolay. Yapısı çok akışkan değil, hemen elden kayıp gitmiyor. 











Ben memnun kaldım bu üründen ama Cliniqe herkese iyi gelmeyen bir marka. Nedendir bilinmez ama kimi çok memnunken kimi de nefret ediyor. Bu yüzden bazı ürünlerini kullanmadan önce testerla denemek lazım mutlaka diye düşünüyorum..


Sevgiler ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder