Translate

23 Nisan 2014 Çarşamba

SAÇA HACİM VEREN ŞAMPUANLAR #3 Giovanni 2chic • Mandalina ve Papaya Yağı Özlü Ultra Hacim Şampuan veDurulanmayan Bakım İksiri

Herkese Merhaba..

Bu blogta bolca hacim şampuanı ile ilgili yazılar bulabilirsiniz, gerçi henüz pek olmasa da bolca olacak. 


Gratise öylesine bi uğradığımda gözüme çarpıp almıştım. Üzerinde Hacim Şampuanı yazan herşeye zaafım olduğu için bu şampuanda benden kaçamadı :) yanında serumuda dahil. 



Benim saçlarım, normal, boyasız, çabuk yağlanan, düz tipi. Bu şampuan saçlarımı çok sertleştirmedi, dolaştırdı ama çokta değildi. Tabi boyalı saçlara daha farklı etki edeceği belli. Saçlarımı kazık gibide hissettirmedi hiç. Çok yumuşatarak ipek gibi yumuşacıkta oldu diyemem. 2-3 kere serumsuz kullandım zaten, nasıl bir etkisi olduğunu anlamak için. Sonrasında ise serumla kullanmaya devam ettim. 



Saçlarımın yağlanma süreci gecikmedi. Hatta 24 saat içinde bayağı bir yağlandı. Serumu kullansamda kullanmasam da yağlanma olayı aynıydı. Bu yüzden kuruttuğunu pek düşünmüyorum. 

Tek olumsuzluğu şampuanın, tek başına kullanırsam saçlarımı şekilsizleştirdiği ve şekilde vermekte biraz zorlanmamdı. Ama serumuyla ya da herhangi bir saç kremi- sıvısı vs. İle Kullandığımda böyle bir sorun olmadı. Bir de bana pek doğal bir şampuanmış gibi gelmedi. Köpürmesi fazla. Ha illa az köpürünce daha mı doğal? Bilemem ama genelde market şampuanlarından bir farkı yok gibi geldi bana. Birde çok küçük bir miktar yeterli oluyor. Çok köpürdüğü için... Ben miktarı her seferinde fazla kaçırdığım için, 2 ay gibi bir sürede şampuanı tüketmeyi başardım.. 


Hacim verdimi? Evet. Şampuanda, serumda işe yarıyor. Ama yağlanma olayı çok çabuk olduğu için maalesef süre bakımından çok hacimli kalamadı tabi. Birde ilk kullandığım zamanlar daha fazla hacimli olurken, zamanla saçlarım alıştı galiba ve ilk zamanlara göre daha az hacimli gözükür oldu gözüme. 

Saçlarımda dökülme artışı gözlemlemedim. Bu benim için en önemli şeydir bir şampuanda ki benim saçlarım hemen dökülmeye müsaittir. Hatta geçiş mevsimi olmasına rağmen hiçte sapır sapır dökülme gözlemlemiyorum saçlarımda. 

Şampuanı tek başına kullanırsanız belki beğenmeyebilirisiniz ama hem serum hem şampuan ikisi birlikte kullanıldığında başarılı. Serumunda hacim verici etkisiyle saçlar daha dolgunlaşıyor. Ayrıca saçı yumuşak yapıp, banyo sonrasında dolaşan saçları kolayca taramaya yardımcı oluyor. Benim kısa saçlarıma 2 sıkımlık ürün yeterli geliyor. Ağırlaştırma yapmıyor ama yağlanma elbette hızlanıyor biraz. 




Kokusu ise mandalina. Banyo yaparken baskın hissedilmesine rağmen banyo sonrası saçlarımdan koku alamıyorum. Bana mı öyle geliyor bilmem ama saçlarda pek bir kalıcılığı yok. 

İkisinde birden 28 tl verdim. Biraz indirim falanda olmuştu sanırım. İlla alınması gereken bir ürün mü? Fena değil. Vaadini yerine getiriyor. Hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka olduğu için diğerlerine göre bir adım önde evet ama diğer başka hacim şampuanlarına göre daha bir artısı da yok bence. 



Diğer yazıda görüşmek ümidi ile :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder