Translate

11 Mayıs 2014 Pazar

Anneler Günü İndirimi Alışverişi

İndirim olurda kaçırırmıyız :) elbette hayır. 


Benimde nasiplendiklerim bunlar..

Hacim şampuanlarına ayrı bir ilgim var. Bir de Toni Guy markasını denemek istedim. John Frieda'nın hacim şampuanından her nekadar çok memnun kalmasamda bu hacimlendirici spreyini denemek istedim. Toni Guy ve Jf ürünlerini Watsonstan %30 indirimle aldım. 

Maybelline Lipglosslar 11 tl idi indirimsiz, sırf uygun fiyatla, hafif renk bişiler almak için aldım. Günlük olarak sürekli renkli dudaklarla gezmek bazen sıkabiliyor ;)

Max Factor kapatıcı ise yıllar önce çok çok kullandığım bir üründü. İhtiyaç dışı yılların hatrına alındı :p

Deborah renk eşitleyici makyaj bazı da denemelik. 2 kere kullandım. Üstüne fondöten ya da bb krem sürünce yeşilliği belli olmuyor. Makyajın kalıcılığını arttırıyor. Daha fazla yorum ilerleyen günlerde. %50 indirimler 16 tl gibi fiyata geldi. 

Rimmel Scandeleyes göz kalemi ise göz alt içine sürmelik aldım. Tam beyaz renk sürmeyi sevmiyorum. Bu renk biraz daha kırık olduğu için biraz daha doğal duruyor malum...

Anneler günü için kendime bunları tercih ederken anneme ise sadece çiçek almakla yetindim :) gerçi annelerin hakkı ödenebilir mi! Tüm kadınların anneler günü kutlu olsun... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder