Translate

5 Mayıs 2014 Pazartesi

Biten Ürünler #2

Merhabalar :)

Yılların birikimi desem? Bayağıdır yazılmak için bekliyorlar ve bunlar sadece bir kısmı. Bir bunun kadar 2-3 parti daha var...

Neyse, Hadi başlayalım... Ayrıntılı yazıları için Başlıklara tıklamanız yeterli ..










THE BODY SHOP Vitamin E Hydrating Toner • E Vitaminli Alkolsüz Tonik : Alkolsüz, hafif ama temizlemesi başarılı bir tonik. Tekrar alınabilir.









Estee Lauder Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara: Kirpikleri düzgünce uzatıp hacim veren ve çok sevdiğim bir rimel. Tekrardan alınmayacak bir ürün değil kendileri.





CLINIQUE Clarifying Lotion 1 • Kuru-Çok Kuru Ciltler İçin: Bu tonikte sevdiğim başarılı bir ürün. Tekrardan alır mıyım şuan için bilemiyorum. Çok fazla tonik alternatifi varken?? Lush ürünlerine yavaştan geçiş yapmak istiyorum artık..









TONI & GUY Sea Salt Texturising Spray • Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey: Çok çok severek kullandım. 2 tane küçük boy bitirdim. Tam boy, küçük boy farketmez kesinlikle tekrar alınacak. 








VICHY Liftactive Nuit Gece Kremi Deneme boy üründü. Kış için güzel bir alternatif. Etkilerini çok anlayamadım evet ama çok iddalı bir krem. Belki tam boy alabilirim??? 







Ayrıntılı yazısı yok ama severek kullandım. Bir artısı yok ama saçları ağırlaştırmadan, hacmini kaybettirmeden temizlemesi güzel bir şampuan. Zararı olmadı hiç. Şampuan alternatifleri çok ama alınmayacak bir ürün değil kendileri. 







John Frieda Hacimlendirici Şampuan: Sevmeyerek kullandığım bir şampuan. Saçımda elektiriklenmeye ve birazda dökülmeye sebep oldu. 25 liralık fiyatı haketmiyor. Giovanni ya da Toni Guy gibi ürünler bence çok daha tercih edilebilir. Belkide serinin diğer ürünleriyle birlikte de kullanmam gerekirdi. Bir daha almayacağım bir ürün







Koruması güzeldi.. Eksisi yok, tabi zararlı içeriği dışında. Roll on çok kullanan biriyim. Marka farketmeksizin, koruması iyi olan ürünleri kullanmayı seviyorum..






İçeriği temiz, kurutmadan temizleyip mis gibi bal kokan bir temizleme jeli. Isana markasının temizleme jellerini seviyorum, ara ara alıp kullanıyorum. Bu markanın genelde duş jelleri favorim..







Bu şampuanıda seviyorum.. Benim için hacim önemli olduğundan bu şampuan da saçları söndürmeden temzileyen bir ürün. Saçları canlı tutuyor, kullandığım müddetçe daha güçlü gözüküyordu ama parlaklık vermesi konusunda pek ahım şahım değil..











Peeling olarak gözüküyor  ama içinde küçük tanecikler olan bir duş jeli çıktı. Köpürüyor. Kokusu ise hiç güzel değil. Şurubumsu.. Almam..









Clinique All About Eyes Rich Göz Kremi  Düzenli ve sabırla kullanıldığında göz çevresini - elbette yüzde yüz olmasada - toparlayan bir göz kremi. Bende işe yaramıştı.. Şişliklerime iyi gelmesi konusunda çok memnun kalmıştım. Aklım hep bunu almaya gidiyor ama .... ???  Hayvan deneylerine son :))






Bu kreminde ayrıntılı yazısı yok, dneme boy ürün. Nemlendirmesi güzel, cilde canlılık vermeyi vaad eden bir ürün. Yorgunluk izlerini kesinlikle aldı ama sivilcelenmeye meyili  ciltlerde biraz sorun yaratabilir. Bende siyah noktalarımı çoğaltmıştı biraz...











Çok iri taneli bir peelingti. İlk zamanlar yüzüme kullandım, sonra vücuduma kullanarak bitirdim. İri taneli peelingler yüz için pek uygun olmuyor ama ben zararını görmemiştim. Belli bir süre için gözeneklerimide daha küçük gösteriyordu ama bu peelingi raflarda göremiyorum artık...






Kesinlikle vazgeçilmez saç sıvım :) bazen sıkılıyorum ama benim boyasız saçlarıma yeterli geliyor, hacmini kaybettirmeden taramada kolaylk sağlaması güzel.. Parlaklık kesinlikle vermiyor ama...




Daha devamı gelecek :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder