Translate

9 Haziran 2014 Pazartesi

DEBORAH Color Correcting Face Primer • Kızarıklık Karşıtı Baz

Anneler günü indirimi ganimetim :)



Kesinlikle başarılı diyorum. 


Kızarıklıkları kapatmayı vaad eden bir baz. Aslında bende 
Sivilcelerden kaynaklanan kızarıklık yok. Mor rengi yani renk eşitsizliklerini düzenleyici olanı bana göre idi ama bunun da bir zararını görmedim çünkü ben bu bazı fondötenin kalıcılığını arttırması konusunda başarılı buldum. 

Sürüldüğünde yeşilce bir renk bırakıyor evet ama üzerine sürülen ten ürünü ile yeşillik elbet kapanıyor. Yalnız, fondötenin rengini ciltte bir ton açık gösteriyor. Bu da yeşil rengini vermesinden olsa gerek. 




Gözenekleri kapatmadaki başarısı güzel. Çokta açık gözeneklerim yok ama biraz kamufule edebiliyor. 


Cilde yumuşaklık-kadifemsilik vermiyor. Yapısı diğer kullandığım bazlara göre daha kuruca. Ama cilde sürülen ten ürününü akşama kadar hiç bozulmadan tutabiliyor. 

Matlık veriyormu? Evet. Yağlı ciltlere ne olur bilemem ama birde üzerine pudra geçersem parlama yağlanma, cildimde bir vıcıklaşma asla olmuyor. 

Sivilcelenme olayı olmadı bende. Ağır gelen bir yapısı yok bana göre. Cildimde bir hiçbir sorun yaratmadı. 

Kızarıklıkları kapatma konusunda yetersiz bilgi verecek olsamda fondötenin kalıcılığını arttırma konusunda kesinlikle başarılı. En azından The Balm'ın bazını geçer. Çok fazla sivilce kızarıklığınız yoksa başarılı bulabilirsiniz. Sürüldüğü zaman cilt yeşile dönüştüğü için elbette bazı şeyler kamufule oluyor. Ama aşırı kızarık sivilceleri yok ediyor, makyaj öncesi örtüyor diyemem. 



İçerik maalesef ki çok masum değil...


Şans verin diyorum. Özelliklede Loreal, Balm gibi markaların bazındansa bunu kullanmak bence daha akıllıca.. En işe yarar tarafı, ten makyajının kalıcılığını arttırmada gerçekten başarılı. Başka görevlerini yapıp yapmaması çok önemli değil bence. İndirim zamanında aldığım için uygun fiyatlı işe yarar bir ürün elde etmiş oldum. 12 saat boyunca fondötenin cilde yeni sürülmüş gibi kaldığını görünce, sivilcelerin kızarıklıklarını kapatmışmı kapatmamışmı hiç aramadım bile. 

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder