Translate

2 Haziran 2014 Pazartesi

SEPHORA Arındırıcı-Temizleyici Jel

Merhabalar....

Bugünkü markamız, Sephora...


Aslında temizleme jeli olarak aklıma gelecek en son marka idi almak ama bir blogger buluşmasında kazandığım sephora hediye çeki ile kendisine şans vereyim dedim. 



Paraben ve sabun içermiyor kendileri. Hel formunda. Özellikle paraben düşmanlarının yüzünü güldürebilir. Sabun içermemesi konusunda katılıyorum. Cildi gerçekten kurutmuyor. 


Benim makyajımı temizleme yöntemim; 2 kere yüz yıkama jeli ile cildimi yıkadıktan sonra tonikle temizlemektir. 2 kere yıkıyorum çünkü mutlaka fondöten kullanan birisi olarak önce kabasını alıp, sonra tekrar arınması için bir kez daha yıkıyorum. Sonrada üstüne tonik ile mutlaka geçiyorum. 

Makyajı güzel temizliyor. Ama kullandığım ağır fondötenleri tam tamına arındırmıyor (estee lauder-kryolan) tonik ile temizlediğimde çok azda olsa kalıntıları görüyorum pamukta. Normal hafif yapılı fondötenleri-bb kremleri temizlemede başarılı. 

Kokusu var. Ben en yoğunundan bile rahatsız olan biri değilim. O yüzden buda rahatsız etmiyor. Biraz erkek kokularını, traş losyonlarını anımsatan kokuda ama zaten yıkadıktan sonra hemen uçuyor. 
Cildi kurutmaması doğru. 2 kere yıkamama rağmen yok denecek kadar az gerginlik hissediyorum. 

Hiçbir sivilcelenmeye yol açmadı bende. Yan etkisini hiç görmedim. 

Bu temizleyiciyi kullandığım bu dönemde cildim daha yatışmış gözüküyor. Ekstra bir yağlanmaya yol açmıyor. Sivilceleri azdırmıyor. Hatta 2 gün evden çıkmadığım dönemde cildime baktığımda temizlenmeye ihtiyacı durmuyormuş gibi gözüküyor. 



Kısaca, ben memnun kaldım. Çok kuru ciltlere tavsiye ederim. Özellikle yüzümü gözlerim de dahil olmak üzere yıkayan biri olarak, göz çevremi germemesi çok güzel. Karma ciltlerde temizlemesinden memnun kalacaktır. Fiyatını hatırlayamıyorum ama uygundu. Pişman ettirmez...


Mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder