Translate

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Bitenler #3

Sonunda yazabildimmm
:)

Bayadır önce biten ürünler. Bu çalışma 4 ayın birikimi diyebilirim 
haydi hemen başlayalım ozaman .....




















Diadermine Derinlemesine Temizleyici Yüz Yıkama Jeli: Bunun ayrıca bir yazısı yok. Neden derseniz hiçbirşey anlayamadım. 2 Haftada bitti desem.. Biraz gereksiz fazla kullandım. Temizlemesi heeer temizleme jeli gibiydi. Çok uzun bir süre ve düzenli kullandığım bir ürün olamadığı için etkilerini anlayamadım.

















 The Body Shop Hacim Veren Şampuan: Güzeldi. İçeriğinin temiz olduğunu idda eden ürünlerden. Orta kuruluktaki saçlar için ideal çünkü kuru olmayan, yağlanmaya meyilli saçları çabuk yağlandırıyor bu yüzden hacim etkisi çok uzun sürmüyor. Bir daha alınmayacak bir ürün değil ama daha başka ürünler tercih ettirmeyecek kadar da değil. YAZISI
















Giovanni 2chic • Mandalina ve Papaya Yağı Özlü Ultra Hacim Şampuan: Bu şampuanda saçı yağlandırmaya meyilli. Kurutmuyor. Hacim veriyor ama 1 gün içinde söndüğüyor saçlar. İçeriğinin temiz olduğunu idda eden ürünlerden en güzelide hayvanlar üzerinde test yapmamaları. YALNIZ; içeriği masum gözüküyor fakat market şampuanları gibi deterjanımısı bir köpürme oluyor. Bana biraz içeriği masum gösterilmiş gibi geldi..  YAZISI









 




 Clinique Moisture Surge Nemlendirici Krem: Bunun da yazısının olmadığını bu yazıyı yazarken farkettim :) e şimdi olsun ozaman... Güzel bir kremdi. Nemlendiren ama vıcık vıcık yapmadan nemlendirem bir kremdi. Parlamada yapmıyordu. Cilde hiç krem sürülmemiş gibiydi. Biraz fazla sürülerek nem maskesi olarakta kullanılabiliyordu. Bu kadar nem verdiğini idda eden bir kremin ciltte yokmuş gibi durması artısıydı ve bu yüzden makyaj altına kullanılabilcek güzel kremlerdendi. Nemlendirme başarılı. Kış aylarını bu kremle geçirdim ve kuruluktan hiç şikayet etmedim. Alınır.















Yves Roch PureBleuet Cleansing Water Temizleme Suyu: Bi Bioderma gibi çarçabuk temizlemiyordu. Makyaj temizleme sütü performansındaydı. Ama temizledikten sonra cildime verdiği canlılığı çok çok çok sevdim. Herhangi bir kuruluk yapmıyordu. Cildim sonrasında yumuşacık kalıyordu. Biraz mürekkep gibi kokuyordu :) güzledi. Fransa'dan almıştım. Birebir aynısı buradaki mağazalarda varmı bilmiyorum. İnternet sitesinden göremedim. Bulsam tekrar alırım.YAZISI














 Isana Deodorant: Bublardan her ay 1-2 tane bitiriyorum. Hani kokusu fresh öyle parfüm kokmak için değil kullanma amacım. Sigara içen biri olarak evde durduğum zamanlarda bile olsa,üstümden sigara kokusunu atsın die sıkmalık aldığım deodorantlardan :) Alıyorum, alırım..















 Bioderma Makyaj Temizleme Suyu: Bilmeyen var mı :) hiiç bişi yazmıyorum. Biten 2. şişemdi. ayrıntılı YAZISI 














Superdrug Duş Jeli: Bu markayı seviyorum. Uygun fiyatlı markalardan gözüme en itici gelmeyeni. Benim gözümde nedense bir high-end marka gibi :))) işte normal duş jeliydi. İçeriği temizdi ve indirimle 2 tl gibi fiyattan almıştım . Zaten indirimsiz halleride çok değil. Hem hayvanlar üzerinde test yapmıyor hemde içeriği temiz ürünlerden ve uygun fiyatlı. Herşeyini alırım :)












 La Roche Possay Termal Su: Makyaj sonrası yüzüme sıkarak kullandım genelde. Pudralı görüntüyü alsın diye. Onun dışında ne işe yaradı derseniz bende bilmiyorum.













 Essence Get Big Lashes Rimel: Kullandığım en berbat rimeldi. Dökülüyorda dökülüyor. Bana mı kötüsü denk geldi bilmiyorum ama hiç güvenilir bir rimel değil. Asla almam.














 Flormar Aydınlatıcı ve L'oreal Paris Lash Architect 4D Rimel: Flormarın bu ürünü sorunsuz göz altları için. Kapatıcılık yok ama aydınlatması güzeldi. Almam. Loreal'in rimeli ise güzeldi. En sevdiğim Butturfly Effects kadar değil kesinlikle ama alınmayacak rimel de değil. YAZISI













CECILE "Sexy Curl" Rimel: Buda Sevdiğim uygun fiyatlı rimellerden. Uzatması çok iyi. Dökülme problemi yaşatmıyor. Hacim pek vermiyor ama uzunluk verdiği söylenebilir. YAZISI












İşte hepsi bukadarrr :) devamı gelecek elbet... Bizde bu kozmetik çılgınlığı olduktan sonraaa :)



Sevgiler...

2 yorum:

  1. Lash architect in dışı siyah olanını ben bayılarak kullanıyorum. butterfly wings i de çok merak ettiiim=) essence rimelleri sevilmiyor %90:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butterfly wings olanını 1 kere bile olsa denemeni tavsiye ederim. Fırçası kirpikleri çok düzgün gösteriyor. Ben bitmesine rağmen atmadım. Başka rimellere batırıp batırıp kullanıyorum :)

      Sil